E.l.f. використав TikTok тренд та пародію на спортивні змагання для реклами нового продукту
30 Лип 2024, 12:42

E.l.f. використав TikTok тренд та пародію на спортивні змагання для реклами нового продукту

E.l.f. стала першим офіційним б’юті-партнером Hot Girl Walk, фітнес-організації, яка заохочує рух серед жінок. Hot Girl Walk є також трендом у соціальних мережах, який популяризувала в TikTok інфлюенсерка та засновниця цієї організації Мія Лінд у 2021 році. Він складається з чотиримильної прогулянки на відкритому повітрі, де учасники думають про афірмації.

E.l.f. використовує тренд соціальних мереж для просування свого двофазного закріплювального спрею Power Grip Dewy Setting Spray за допомогою пародії у стилі спортивної передачі. Косметична компанія випустила двохвилинний відеоролик, який пародіює зовнішній вигляд і атмосферу телевізійних спортивних змагань. Олімпійська чемпіонка Геббі Дуглас і актор Патрік Ворбертон виступили у ролику у ролі спортивних коментаторів, коментуючи змагання трьох різних спортсменок. Переможиця «чемпіонату» користувалася спреєм Power Grip Dewy Setting Spray для фіксації макіяжу перед початком прогулянки. Креаторка і засновниця організації Hot Girl Walk Міа Лінд з’явилася в епізодичній ролі судді.

Пародія, розроблена у партнерстві з агентством Movers+Shakers, використала популярний тренд TikTok, а також олімпійський ажіотаж. «Hot Girl Walk Championship» спрямована на подальше утвердження E.l.f. як розважального бренду.

«Виникнення чемпіонату Hot Girl Walk Championship має дві причини: по-перше, ми зрозуміли, що наша спільнота і навіть наші співробітники e.l.f. захоплюються груповими прогулянками, а по-друге, наша спільнота в захваті від неймовірної стійкості та фіксації макіяжу спрею Power Grip Dewy Setting Spray», — зазначила головний бренд-офіцер компанії Лорі Лам.

Розкажіть друзям про новину