Джейн Фонда здійснила фітнес-революцію у рекламі окулярів віртуальної реальності Meta
24 Гру 2024, 11:21

Джейн Фонда здійснила фітнес-революцію у рекламі окулярів віртуальної реальності Meta

Джейн Фонда, королева домашнього фітнесу, повернулася — і цього разу вона переносить свої культові тренування з відеокасет у віртуальну реальність.

Остання кампанія Meta для VR-фітнес-платформи Supernatural переосмислює тренувальну спадщину Фонди 1980-х років для гарнітур віртуальної реальності Meta Quest, щоб довести, що кардіо може бути яким завгодно, але тільки не нудним.

Кампанія починається із зухвалого повернення у 1980-ті. У рекламі використано оригінальні рекламні ролики Фонди про фітнес, а акторський склад виконує аеробні рухи в окулярах Meta Quest. Тут вони розбивають сяючі мішені на льодовиках, ухиляються від перешкод у джунглях та боксують у тропічному раю.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Окрім цього, кампанія включає лімітовану лінію ретро-одягу, що пропонує все — від гетрів до пов’язок, а також експериментальну активацію в Лос-Анджелесі.

Співпраця Meta з Фондою відбувається у вирішальний момент, коли VR-фітнес-платформи прагнуть позбутися свого іміджу «тільки для ігор», позиціонуючи Supernatural як таку, що змінює правила гри в переповненому післясвятковому фітнес-ландшафті.

Розкажіть друзям про новину