Dunkin’ Donuts створила мініальбом з легендами бой-бендів 90-х
15 Лип 2024, 10:56

Dunkin’ Donuts створила мініальбом з легендами бой-бендів 90-х

Мережа кондитерських закусочних Dunkin’ Donuts представила мініальбом «Iced EP». До нього увійшли п’ять пісень, ексклюзивно доступні на Spotify.

Мініальбом натхненний лінійкою холодних напоїв Dunkin’ Donuts.

Ей Джей Маклін з групи Backstreet Boys та Джої Фатон з бой-бенду NSYNC стали дуетом Iced Boys та створили трек «Iced Like My Coffee» про те, як чудово пити каву з льодом від Dunkin’ влітку.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Пізніше цього місяця на сингл «Iced Like My Coffee» відбудеться прем’єра відео за участю Iced Boys.

«Iced EP» відкриває ціле літо проєктів і сюрпризів, включаючи ексклюзивне меню від шеф-кухаря Ніка Ді Джованні, ігровий досвід зі стримером Twitch SypherPK та ексклюзивну лінію мерчу Dunkin’ з дизайнером Ambush Юн Ан.

Робота є частиною кампанії «Dunkin’ Terns», яка використовує знаменитостей та меми у спільній манері, щоб привернути увагу різних поколінь та сприяти висвітленню у ЗМІ.

Розкажіть друзям про новину