Dunkin’ Donuts створила мініальбом з легендами бой-бендів 90-х
15 Лип 2024, 10:56

Dunkin’ Donuts створила мініальбом з легендами бой-бендів 90-х

Мережа кондитерських закусочних Dunkin’ Donuts представила мініальбом «Iced EP». До нього увійшли п’ять пісень, ексклюзивно доступні на Spotify.

Мініальбом натхненний лінійкою холодних напоїв Dunkin’ Donuts.

Ей Джей Маклін з групи Backstreet Boys та Джої Фатон з бой-бенду NSYNC стали дуетом Iced Boys та створили трек «Iced Like My Coffee» про те, як чудово пити каву з льодом від Dunkin’ влітку.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Пізніше цього місяця на сингл «Iced Like My Coffee» відбудеться прем’єра відео за участю Iced Boys.

«Iced EP» відкриває ціле літо проєктів і сюрпризів, включаючи ексклюзивне меню від шеф-кухаря Ніка Ді Джованні, ігровий досвід зі стримером Twitch SypherPK та ексклюзивну лінію мерчу Dunkin’ з дизайнером Ambush Юн Ан.

Робота є частиною кампанії «Dunkin’ Terns», яка використовує знаменитостей та меми у спільній манері, щоб привернути увагу різних поколінь та сприяти висвітленню у ЗМІ.

Розкажіть друзям про новину