Міжнародна мережа кондитерських закусочних Dunkin’ Donuts дала DunKings — вигаданому поп-гурту на чолі з амбасадором бренду Беном Аффлеком, який зіграв головну роль в рекламному ролику до Суперкубку, — перерву на літо.
Саме тому мережа розгорнула епізодичну кампанію навколо групи Dunkin’Terns на чолі з актором та коміком Віллом Арнеттом і Corporate Natalie, креаторкою і самоназваною «генеральною директоркою з жартів про роботу з дому».
Рекламний ролик «Orientation» представив команду стажерів, і хоча Аффлека в рекламі немає, в ній присутній несправний робот, створений, щоб нагадувати актора. Ролик також представив концепцію «Big Dunkin’ Iced Energy», обігруючи сленг, який продовжує з’являтися в рекламних кампаніях, оскільки бренд прагне просувати свої напої з льодом цього літа.
Кампанія триватиме протягом усього сезону, оскільки команда стажерів випускатиме «літні проєкти», які рекламують різні холодні напої.
Креатив був створений у співпраці з Artists Equity, продюсерською компанією, яку Аффлек заснував разом з Меттом Деймоном.