Друкована реклама з гострим слоганом представила серіал як щось більше, ніж шоу
22 Січ 2024, 16:45

Друкована реклама з гострим слоганом представила серіал як щось більше, ніж шоу

Чорно-біла реклама з гострим слоганом позиціонує серіал «Містер Бейтс проти Поштового відділення» як щось більше, ніж просто телевізійне шоу.

Остання драма платформи ITV «Містер Бейтс проти Поштового відділення» заснована на надзвичайній історії судової помилки, коли сотні британських заступників поштових майстрів були помилково звинувачені у крадіжках, шахрайстві та неправдивій звітності через дефектну ІТ-систему.

Серіал, знятий режисером Джеймсом Стронгом, відродив інтерес до цієї історії після того, як про неї вперше повідомили майже 10 років тому.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Для просування драми власна креативна команда ITV створила монохромну друковану рекламу із зображенням скривджених листонош Королівського суду в Лондоні.

Але що дійсно привертає увагу, так це прямолінійний рядок, який читається так: «Lights. Camera. But most importantly… Action».

Реклама була опублікована в таких виданнях, як The Sunday Times, і продовжує викликати дискусії в соціальних мережах.

Розкажіть друзям про новину