Doritos запросив шанувальників створити рекламу за $1 млн
24 Вер 2024, 17:15

Doritos запросив шанувальників створити рекламу за $1 млн

Бренд снеків Doritos повертає свій улюблений конкурс «Crash the Super Bowl», щоб знайти наступну культову рекламу для Супербоулу наступного року.

Перша у своєму роді кампанія, яка тривала з 2006 по 2016 рік, запрошувала креативних уболівальників довести, що вони можуть створити кращу рекламу для Супербоулу, ніж Doritos.

Для Супербоулу-2025 бренд знову підвищує ставки, відновлюючи челендж, пропонуючи шанувальникам і кінематографістам-аматорам шанс побачити, як їхні творіння оживають на найбільшій події НФЛ. Звичайно, це супроводжується грошовим призом у 1 мільйон доларів.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Бренд прийматиме заявки з 20 вересня до 11 листопада. Один рекламний ролик-переможець буде обрано за допомогою ретельного процесу:

  1. Кваліфікована комісія суддів обере 25 найкращих заявок, по одній на кожен рік, коли Doritos показувала рекламу на Супербоулі.
  2. У січні на вебсайті буде оголошено трьох фіналістів, де вболівальники зможуть проголосувати за свого фаворита.
  3. Творець реклами, яка набере найбільшу кількість голосів, отримає 1 мільйон доларів, а також оплачену поїздку до Нового Орлеана, щоб подивитися Супербоул 9 лютого 2025 року.

Розкажіть друзям про новину