Дональд Трамп використав фото з дружиною Байдена для реклами своїх парфумів
10 Гру 2024, 13:08

Дональд Трамп використав фото з дружиною Байдена для реклами своїх парфумів

Дональд Трамп представив лінійку парфумів та одеколонів під назвою «Fight, Fight, Fight». Ця ексклюзивна колекція, орієнтована як на чоловіків, так і на жінок, вирізняється сміливим позиціонуванням та преміальними цінами.

Трамп представив колекцію як символ сили, успіху та впевненості. Крім того, назва колекції перегукується з гаслами його передвиборчої кампанії. За словами Трампа, ці аромати — ідеальні різдвяні подарунки, «створені для патріотів, які ніколи не відступають».

Парфуми коштують $199, а на кожному флаконі розміщено знакове фото Трампа, який піднімає кулак, що символізує стійкість перед обличчям труднощів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Запуск лінійки привернув особливу увагу завдяки використанню фотографії Трампа разом з першою леді США Джилл Байден на відкритті Собору Паризької Богоматері у Парижі. Зображення перетворилося на мем зі слоганом: «Парфуми, перед якими ваші вороги не зможуть встояти».

Розкажіть друзям про новину