Домогосподарка-барабанщиця та директор з гумовою качечкою: ролики підкреслили цінності бренду посуду
21 Гру 2023, 10:33

Домогосподарка-барабанщиця та директор з гумовою качечкою: ролики підкреслили цінності бренду посуду

Класика жанру агенцій: стратегія і креатив для повсякденних товарів, які більшість користувачів не можуть віднести до категорії «креативних продуктів».  

Але в цьому є свій виклик і свій шарм — коли клієнти цілковито довіряють, а агенції можуть переформатувати уявлення авдиторії про продукт: показати всі цікавинки, родзинки, цимеси та RTBішки. 

Одним з таких проєктів Arriba! стали Lookfort — одні з кращих постачальників одноразового посуду в Україні. Команда бренду хотіла стати відомішою за посуд Luminarc та затвердитися на ринку як надійні партнери у своїй галузі.  

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Arriba! створили комплексну комунікаційну стратегію, у якій підсвітили культуру та цінності бренду. Під час інтерв’ю та досліджень виявилося, що багато схожих постачальників не так уважно ставляться до строків чи, навіть, плутають замовлення.

Таке відкриття стало основою рекламного повідомлення «Ваші стосунки з постачальниками — це абʼюз. Lookfort — це нова норма».

У ролику Arriba! акцентували увагу на швидкості, надійності та різноманітності асортименту і використала цікаві візуальні образи та позитивний джингл, аби краще запам’ятатися, розвеселити та показати авдиторії, що з брендом працювати круто та стабільно.

Ця кампанія допомогла компанії значно підвищити свою впізнаваність на ринку — майже вдвічі за два місяці. А ролики додивилися до кінця 34% глядачів на YouTube.

Розкажіть друзям про новину