Public Power Corporation (PPC), найбільший постачальник електроенергії у Греції, офіційно оголосив про вихід на ринок телекомунікацій, представивши власну волоконно-оптичну мережу DEI FIBER. Агенція DDB Athens презентувала запуск через вражаючу рекламну кампанію, яка іронічно обігрує сучасну втому від повільного та нестабільного інтернету.
У центрі кампанії — рекламний ролик, у якому змальовується абсурдна, але знайома ситуація: персонажі з фільмів, серіалів та відеоігор буквально нудьгують, застрягши у цифровому просторі через вічне завантаження та збої. Вікінги кидають камінці у шолом замість битв, футбольні гравці п’ють чай, а кур’єри застрягли у каруселі казкового міста.
Проте ситуація змінюється, коли віртуальний світ осяює світло — символ нового інтернету DEI FIBER. Воно стає початком нового дня, надаючи цифровим героям змогу знову діяти, жити на повну та показати свою справжню потужність.
Кампанія демонструє амбітні наміри бренду — переосмислити якість інтернет-досвіду для мільйонів користувачів, креативно, емоційно й з актуальним культурним підтекстом.