16 червня офіційно розпочався головний фестиваль креативності — Каннські леви. Щороку на Лазуровому узбережжі зустрічаються найкращі агенції, бренди та незалежні митці, щоб показати свої найсильніші ідеї світу й змагатися за престижну нагороду.
Новина за темою
Каннські леви-2025: що чекати від головного фестивалю креативності
Попри війну, втрати й невизначеність, українські креатори продовжують творити — гучно, сміливо, з болем і любов’ю. Цього року українські проєкти знову у шорт-листі — і кожен із них вартий уваги.
Редакція MMR представляє добірку робіт українських фіналістів Каннських левів.
- Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з проєктом «Мед мінних полів», створений у співпраці з агропромисловою компанією Kernel та Міністерством закордонних справ України, потрапила до шорт-листа премії у категоріях Creative Commerce Lions / E04 — CORPORATE PURPOSE & SOCIAL RESPONSIBILITY та Titanium Lions.
- Медіагрупа Starlight Media з кампанією для реаліті-шоу «Холостяк» за участі ветерана війни з інвалідністю Олександром Тереном у категорії Entertainment Lions / E01 — DIVERSITY & INCLUSION IN ENTERTAINMENT. Ключовим візуальним елементом став крупний план ніг пари, де протези чоловіка частково приховані офіційним взуттям. Яскравий контраст між його міцними чорними черевиками та її елегантними червоними туфлями на підборах символізував як відмінність, так і єдність, підкріплюючи повідомлення: кохання долає всі межі.