Як використовувати Canva: зовнішня реклама перетворила факапи дизайнерів на кейси
17 Чер 2025, 14:45

Як використовувати Canva: зовнішня реклама перетворила факапи дизайнерів на кейси

Canva спільно з креативною агенцією Stink Studios запустили яскраву рекламну активацію навколо вокзалу Ватерлоо в Лондоні, перетворивши цей жвавий простір на іронічний майданчик для візуалізації правди життя у світі маркетингу та реклами.

Кампанія складається з низки креативних білбордів, розроблених з урахуванням поширених фрустрацій у стосунках між клієнтами та креативними агентствами і водночас ефектно демонструє функціональні можливості Canva. Медіаплануванням займалася агенція OMD.

Один із білбордів показує логотип Canva, який буквально «випадає» за межі рамки. Таким чином команда дотепно рекламує функцію бренд-кита, що дозволяє завжди залишатися в межах візуального стилю бренду.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Інший борд висміює класичну ситуацію з неправильними розмірами формату. Тут Canva просуває свою функцію Magic Resize, яка дозволяє швидко адаптувати дизайн під різні носії.

Ще одна робота буквально фіксує велосипед до рекламної площини — несподіваний жест, який влучно підкреслює можливості функціоналу Drag-and-drop.

Білборд, заповнений стикерами з суперечливими коментарями, ідеально відображає класичну ситуацію, коли надто багато учасників намагаються впливати на креативний процес.

Останній борд показує, як Canva видаляє фон зображення, відкриваючи цегляну стіну за плакатом, демонструючи можливості функції Background Remover.

Ця серія вдало відтворила типові ситуації, знайомі кожному маркетологу, дизайнеру чи менеджеру проєктів, з іронією, саморефлексією і, головне, розумінням внутрішньої кухні творчих процесів.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео