Що, якби ми могли випити наші дитячі спогади? Саме ця ідея лягла в основу креативної колаборації між брендами напоїв Jones Soda та олівців Crayola, яка поєднала смакові враження з ностальгією.
Щоб відзначити повернення восьми знакових кольорів крейдових олівців Crayola в обмеженій серії, бренди об’єднали зусилля та створили унікальну колекційну упаковку, яка поєднує ароматизовану газовану воду з символікою кольору.
Вона містить шість безалкогольних напоїв з різними смаками, кожен з яких відповідає символічному кольору з асортименту Crayola: ягідний лимонад, зелене яблуко, полуничний лайм та інші.
Як бонус, до упаковки вклади колекційну коробочку олівців, що містить 8 лімітованих кольорів, щоб потішити як любителів помалювати, так і шанувальників вінтажної продукції.
Мета колаборації подвійна: розпалити ностальгію дорослих, які виросли з кольоровими олівцями Crayola та напоями Jones і водночас познайомити нове покоління з цими двома культовими брендами.
Jones Soda teamed up with Crayola to create a special co-branded pack using Jones’ vibrantly colors.
— Markie Devo (@markie_devo) May 18, 2025
🛒The limited-edition collab will be released in time for back-to-school sales. I’ll update when we have a drop date. pic.twitter.com/fydkucBa7j