Ностальгійний маркетинг: культові олівці перетворили на газовані напої
17 Чер 2025, 12:34

Ностальгійний маркетинг: культові олівці перетворили на газовані напої

Що, якби ми могли випити наші дитячі спогади? Саме ця ідея лягла в основу креативної колаборації між брендами напоїв Jones Soda та олівців Crayola, яка поєднала смакові враження з ностальгією.

Щоб відзначити повернення восьми знакових кольорів крейдових олівців Crayola в обмеженій серії, бренди об’єднали зусилля та створили унікальну колекційну упаковку, яка поєднує ароматизовану газовану воду з символікою кольору.

Вона містить шість безалкогольних напоїв з різними смаками, кожен з яких відповідає символічному кольору з асортименту Crayola: ягідний лимонад, зелене яблуко, полуничний лайм та інші.

Як бонус, до упаковки вклади колекційну коробочку олівців, що містить 8 лімітованих кольорів, щоб потішити як любителів помалювати, так і шанувальників вінтажної продукції.

Мета колаборації подвійна: розпалити ностальгію дорослих, які виросли з кольоровими олівцями Crayola та напоями Jones і водночас познайомити нове покоління з цими двома культовими брендами.

Розкажіть друзям про новину