True crime для гурманів: як пластівець з корицею зізнався у своїх злочинах
17 Чер 2025, 17:18

True crime для гурманів: як пластівець з корицею зізнався у своїх злочинах

Агентство Martin Agency представило нову рекламну кампанію для бренду сухих сніданків Cinnamon Toast Crunch під назвою «Must Cinnadust», натхнену захоплюючим світом документальних фільмів про реальні злочини.

В основі ініціативи лежать два ролики, в яких представлений зловісний персонаж у вигляді квадратика з корицею, який через драматичні монологи та зловісні сцени вбивств зізнається у своїй залежності від поїдання своїх друзів-сухих сніданків.

Ця робота оновлює ностальгічних 2D-персонажів у вигляді квадратиків, вперше представлених на початку 2000-х років, переосмислюючи їх за допомогою деталізованої стоп-моушн-анімації з візерунками з кориці та справжніми кристалами Cinnadust.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео