IKEA перетворила звичку татів дрімати у кріслі на зворушливу рекламу
17 Чер 2025, 16:54

IKEA перетворила звичку татів дрімати у кріслі на зворушливу рекламу

Цього Дня батька IKEA Malaysia разом із новопризначеним креативним агентством Fishermen Integrated вирішили не вигадувати зайвого й відзначити те, у чому всі тати — справжні експерти: засинання в улюбленому кріслі.

Це знайома до болю сцена для багатьох малайзійців (і не тільки): тато дрімає, закинувши голову назад, пульт ледве тримається у руці, він напівлежить у своєму кріслі і виглядає абсолютно щасливим. Саме ця універсальна, тепла картинка й стала натхненням для нової кампанії IKEA, що поєднує гумор, любов і справжнє життя.

Кампанія включала серію жартівливих візуалів для соцмереж та цифрових платформ, де тати зображені у своїй природній стихії — солодкому сні, без зайвих рухів, зате з цілковитим задоволенням. Тепло, близько до життя й абсолютно в стилі IKEA.

Це перша спільна робота IKEA та Fishermen Integrated у межах нового креативного контракту, і обидві сторони вже з нетерпінням чекають на продовження співпраці.

Перетворивши звичайну щоденну сцену на зворушливу історію, IKEA та Fishermen довели, що найсильніші історії відбуваються щодня, вдома. І починаються з одного татового сну в улюбленому кріслі.

Розкажіть друзям про новину