Домашні улюбленці, які роблять безлад вдома, стали героями кампанії IKEA
26 Бер 2024, 13:51

Домашні улюбленці, які роблять безлад вдома, стали героями кампанії IKEA

У своїй місії «створювати краще повсякденне життя для багатьох людей» провідний світовий меблевий бренд усвідомив, що домівки також складаються з додаткових членів родини, адже домашні улюбленці стали бажаним доповненням до домогосподарств по всьому світу.

Зважаючи на те, що сектор догляду за домашніми тваринами в ОАЕ стрімко зріс до 300 мільйонів доларів США, а в країні проживає близько 1,5 мільйона «батьків» домашніх тварин, згідно з результатами нещодавньої виставки Pet World Arabia в Дубаї, важливість домашніх тварин у домівках не викликає сумнівів.

Ця нова тенденція призводить до нових ситуацій вдома. Адже чотирилапі дарують не лише беззаперечну любов, але й часто створюють безлад у домівках. ІКЕА вирішила звернути увагу на ці маленькі нещасні випадки, з якими може зіткнутися кожен власник домашнього улюбленця.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Відповідно до глобальної стратегії ІКЕА, ІКЕА Al-Futtaim запустила кампанію, в якій зображені товари повсякденного вжитку, розбиті домашніми улюбленцями.

Закликом «Не хвилюйся, ти можеш собі це дозволити» бренд заспокоює аудиторію, маючи на увазі, що немає про що хвилюватися, адже придбати нову річ за такою доступною ціною — це легке рішення.

Кампанія продемонструвала поширені предмети, які можуть перекинути домашні улюбленці: горщик для рослин CHIAFRÖN, горнятко FÄRGRIK, подушка KÄRLEKSGRÄS та ваза STILREN. У роликах та постерах зображені собаки та коти — найпопулярніші домашні тварини в регіоні.

Карла Клумпенаар, головна менеджерка з маркетингу, комунікацій та дизайну інтер’єру Al-Futtaim IKEA, підкреслила: «За останні кілька років ми помітили зростання кількості домашніх тварин у домогосподарствах у регіоні, і ми хотіли вперше представити цю тему за допомогою цієї кампанії. Протягом наступних кількох днів ми також запустимо колекцію побутових товарів для домашніх тварин».

Кампанія буде представлена на різних носіях по всьому регіону, включаючи зовнішню рекламу, екрани, друковані видання, а також у соціальних мережах бренду.

Розкажіть друзям про новину