Бренд продуктів харчування Knorr представив новий концептуальний продукт Supercube, створений для чверті населення, які народжуються з геном TAS 2R38, що робить певні овочі, такі як броколі, капуста, шпинат і капуста, особливо гіркими на смак.
Хоча всі знають когось, кому важко їсти зелень, більшість не знає про ген «супердегустатора», який може бути відповідальним за це. Як наслідок, тих, хто народився з цим геном, часто несправедливо називають «перебірливими» їдцями.
«Ми хотіли допомогти цій значній частині населення насолоджуватися здоровими овочами. Тож ми знайшли нову роль для одного з найпоширеніших домашніх продуктів — бульйонного кубика. Це продукт, який зазвичай додає смаку. Ми вважаємо, що Supercube — це перший бульйонний кубик, створений для того, щоб фактично зменшити певні смаки — і перший харчовий продукт, створений спеціально для супердегустаторів та їхніх родин», — говорить Джеймс Нестер, виконавчий креативний директор у регіоні EMEA агентства Weber Shandwick.
«Supercube вирішує реальну проблему, з якою стикається чверть населення, — каже доктор Алессія Ермакора, яка очолювала науково-дослідний процес в компанії Knorr. — Він працює шляхом активації різних смакових рецепторів, щоб змінити ваше сприйняття гіркого смаку. Кожен з натуральних інгредієнтів працює в поєднанні, щоб мати ряд «мікроефектів» на те, як ви відчуваєте гіркий смак».
Швеція була обрана в якості першого тестового ринку, де агентство Weber Shandwick провело дослідження для більш глибокого розуміння життя з геном TAS2R38. Воно виявило, що 73% учасників не знали про наявність цього гена. Дослідження також показало, що 77% шведських супердегустаторів відчувають стигму незалежно від життєвого етапу, що є прямим наслідком їхньої чутливості.
Отже, однією з цілей кампанії є також усунення гіркого присмаку, підвищуючи обізнаність про «супердегустаторів», що є набагато здоровішим ярликом, ніж стигматизуючі фрази на кшталт «перебірливі» або «перебірливі їдці».
Потім команди Weber Shandwick у Німеччині, Швеції та Великобританії розробили активності для просування нового Supercube. Серед них — соціальний ролик, у якому шведські супердегустатори насолоджуються продуктами, які вони зазвичай ненавидять.
Щоб підвищити рівень обізнаності, інфлюенсерам були надіслані набори для дегустації, щоб перевірити, чи є у них або їхніх родичів ген супердегустатора. Громадськість могла замовити власні тестові набори на сторінці кампанії.
Після додаткових тестувань Supercube був представлений широкому загалу в одному з ресторанів у центрі Стокгольма, де вперше в історії було розроблено меню, присвячене супердегустаторам.
Якщо попит буде високим, компанія Knorr сподівається вивести Supercube на ринок у 2025 році.