Для супердегустаторів створили бульйонний кубик, який зменшує гіркий смак
11 Кві 2024, 12:40

Для супердегустаторів створили бульйонний кубик, який зменшує гіркий смак

Бренд продуктів харчування Knorr представив новий концептуальний продукт Supercube, створений для чверті населення, які народжуються з геном TAS 2R38, що робить певні овочі, такі як броколі, капуста, шпинат і капуста, особливо гіркими на смак.

Хоча всі знають когось, кому важко їсти зелень, більшість не знає про ген «супердегустатора», який може бути відповідальним за це. Як наслідок, тих, хто народився з цим геном, часто несправедливо називають «перебірливими» їдцями.

«Ми хотіли допомогти цій значній частині населення насолоджуватися здоровими овочами. Тож ми знайшли нову роль для одного з найпоширеніших домашніх продуктів — бульйонного кубика. Це продукт, який зазвичай додає смаку. Ми вважаємо, що Supercube — це перший бульйонний кубик, створений для того, щоб фактично зменшити певні смаки — і перший харчовий продукт, створений спеціально для супердегустаторів та їхніх родин», — говорить Джеймс Нестер, виконавчий креативний директор у регіоні EMEA агентства Weber Shandwick.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Supercube вирішує реальну проблему, з якою стикається чверть населення, — каже доктор Алессія Ермакора, яка очолювала науково-дослідний процес в компанії Knorr. — Він працює шляхом активації різних смакових рецепторів, щоб змінити ваше сприйняття гіркого смаку. Кожен з натуральних інгредієнтів працює в поєднанні, щоб мати ряд «мікроефектів» на те, як ви відчуваєте гіркий смак».

Швеція була обрана в якості першого тестового ринку, де агентство Weber Shandwick провело дослідження для більш глибокого розуміння життя з геном TAS2R38. Воно виявило, що 73% учасників не знали про наявність цього гена. Дослідження також показало, що 77% шведських супердегустаторів відчувають стигму незалежно від життєвого етапу, що є прямим наслідком їхньої чутливості.

Отже, однією з цілей кампанії є також усунення гіркого присмаку, підвищуючи обізнаність про «супердегустаторів», що є набагато здоровішим ярликом, ніж стигматизуючі фрази на кшталт «перебірливі» або «перебірливі їдці».

Потім команди Weber Shandwick у Німеччині, Швеції та Великобританії розробили активності для просування нового Supercube. Серед них — соціальний ролик, у якому шведські супердегустатори насолоджуються продуктами, які вони зазвичай ненавидять.

Щоб підвищити рівень обізнаності, інфлюенсерам були надіслані набори для дегустації, щоб перевірити, чи є у них або їхніх родичів ген супердегустатора. Громадськість могла замовити власні тестові набори на сторінці кампанії.

Після додаткових тестувань Supercube був представлений широкому загалу в одному з ресторанів у центрі Стокгольма, де вперше в історії було розроблено меню, присвячене супердегустаторам.

Якщо попит буде високим, компанія Knorr сподівається вивести Supercube на ринок у 2025 році.

Розкажіть друзям про новину