У співпраці з креативним агентством LG2 будівельний магазин Canac запустив несподівану кампанію, засновану на найвідомішому кліше про сантехніків – знаменитій «тріщині на дупі».
Canac розробив новий вид джинсів під назвою Dignity Denim. Ці унікальні штани захищають гідність своїх власників, прикриваючи їхні сідниці, коли вони нахиляються.
Патрік Делісл, директор з маркетингу компанії Canac, сказав: «Бути сімейним бізнесом також означає бути близьким до людей. Ми говоримо, що Canac допомагає по-справжньому, тому що ми дійсно допомагаємо у всіх сенсах цього слова. Коли LG2 представила нам цю оригінальну ідею, у нас не було іншого вибору, окрім як зануритися з головою і втілити її в життя».
У 60-секундному відео, опублікованому в соціальних мережах 31 травня, сантехніки взяли участь у модній зйомці. Одягнені в джинси Dignity Denim, професіонали без сорому виконували свою роботу, добре захищені новими джинсами, ексклюзивно розробленими та брендованими будівельним магазином. Canac закликав своїх клієнтів слідкувати за стартом продажів джинс, які стануть доступними для кількох щасливчиків вже найближчими тижнями.
Люк Дю Со, партнер, віце-президент, виконавчий креативний директор LG2 Québec City, сказав: «Потрібен сміливий клієнт, щоб прийняти креативність і використовувати її для надання конкретних, нестандартних рішень. Canac вхопився за можливість використати цю ідею не лише для популяризації професії сантехніка, а й для боротьби з упередженнями, пов’язаними з нею».