Пінта пива та пачка чипсів — досить класичне партнерство.
Саме тому пивоварня Beavertown запустила кампанію спільно з благодійною організацією Campaign Against Living Miserably (CALM), щоб заохотити людей розкритися за улюбленою солоною закускою.
Beavertown створив пачку чипсів Cheese & Jalapeno з родзинкою — на пачці міститься низка запитань для розмови, які були створені CALM, щоб спробувати заохотити друзів відкритися один одному.
Згідно з дослідженням Beavertown, більше половини дорослого населення Великобританії прикидалися «нормальними», щоб уникнути розмов про власне психічне здоров’я. 46% людей у віці 18-44 років заявили, що не знають, як почати розмову з другом про своє психічне благополуччя.
У рамках кампанії пивний бренд співпрацював з актором і коміком Томом Девісом, який зазначив: «Ми часто соромимося заглиблюватися і відкрито говорити з нашими близькими про те, що відбувається в нашому житті, маскуючи це комедією — те, що я робив багато разів. Ці чипси запрошують ділитися своїми переживаннями в невимушеній обстановці, прямо в пабі, який, як на мене, є ідеальним місцем для цього».
Том Рейнсфорд, керуючий директор пивоварні Beavertown Brewery, сказав: «Паби — це місце, де ми можемо зібратися з друзями, щоб поспілкуватися, але це не означає, що ми завжди можемо бути чесними у своїх почуттях… Ми сподіваємося, що наші чипси дадуть людям можливість більш чесно та відкрито поспілкуватися зі своїми друзями».