Нуль. Це ціна, щоб купити одяг, викинутий великими брендами в чилійській пустелі Атакама. Проєкт «Atacama RE-commerce» дозволяє речам від відомих брендів, деякі з яких ніколи не носилися та у відмінному стані, отримати другий шанс.
Акція привертає увагу до проблеми текстильних відходів, дозволяючи людям купувати цей одяг онлайн і безкоштовно, покриваючи лише вартість доставки. Іншими словами, людина платить за те, щоб витягнути з пустелі предмет одягу. Проєкт підкреслює вплив індустрії моди на навколишнє середовище та спонукає до роздумів над поточними моделями перевиробництва та споживання.
Утилізація одягу у великих обсягах стала екологічною проблемою в Атакамі. За оцінками, близько 39 000 тонн одягу щорічно викидається в регіоні, утворюючи величезну гору відходів. Це явище є наслідком швидкої моделі виробництва індустрії моди, яка породжує надмірну утилізацію нових або маловикористаних речей, більшість з яких походить із ринків «швидкої моди» в Сполучених Штатах, Європі та Азії.
«Atacama RE-commerce» передбачає ретельний процес вибору та відновлення одягу. Спеціалізована команда курує предмети, гарантуючи, що вони знаходяться в хорошому стані для перепродажу. Фрагменти очищаються, упорядковуються та стають доступними на диджитал-платформі.
Люди можуть зайти на сайт, вибрати товари та сплатити лише вартість доставки — сам одяг пропонується безкоштовно.