Для очищення пустелі від модних речей створили платформу для їх продажу
25 Бер 2025, 12:41

Для очищення пустелі від модних речей створили платформу для їх продажу

Нуль. Це ціна, щоб купити одяг, викинутий великими брендами в чилійській пустелі Атакама. Проєкт «Atacama RE-commerce» дозволяє речам від відомих брендів, деякі з яких ніколи не носилися та у відмінному стані, отримати другий шанс.

Акція привертає увагу до проблеми текстильних відходів, дозволяючи людям купувати цей одяг онлайн і безкоштовно, покриваючи лише вартість доставки. Іншими словами, людина платить за те, щоб витягнути з пустелі предмет одягу. Проєкт підкреслює вплив індустрії моди на навколишнє середовище та спонукає до роздумів над поточними моделями перевиробництва та споживання.

Утилізація одягу у великих обсягах стала екологічною проблемою в Атакамі. За оцінками, близько 39 000 тонн одягу щорічно викидається в регіоні, утворюючи величезну гору відходів. Це явище є наслідком швидкої моделі виробництва індустрії моди, яка породжує надмірну утилізацію нових або маловикористаних речей, більшість з яких походить із ринків «швидкої моди» в Сполучених Штатах, Європі та Азії.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Atacama RE-commerce» передбачає ретельний процес вибору та відновлення одягу. Спеціалізована команда курує предмети, гарантуючи, що вони знаходяться в хорошому стані для перепродажу. Фрагменти очищаються, упорядковуються та стають доступними на диджитал-платформі.

Люди можуть зайти на сайт, вибрати товари та сплатити лише вартість доставки — сам одяг пропонується безкоштовно.

Розкажіть друзям про новину