Входження в рекламну індустрію може бути досить страшним досвідом саме по собі. Перебування в оточенні загадкових галузевих термінів та абревіатур може лише посилити відчуття ізоляції.
Щоб пом’якшити деякі з цих труднощів, освітня організація D&AD та агенція FCB London запустили AdVocab — нову платформу, яка має на меті пояснити індустріальну термінологію новачкам (або будь-кому, хто спантеличений значенням деяких відверто незрозумілих фраз, що циркулюють у суспільстві).
«Реклама переповнена жаргоном, який не лише створює бар’єр для людей, що мають доступ до нашої індустрії, але й може призвести до незручного досвіду адаптації для новачків», — каже директор D&AD Foundation Пол Дрейк.
Артдиректорка FCB London Емі Бланд та копірайтерка Саша Берк створили цей інструмент, надихнувшись власним досвідом приходу в індустрію під час пандемії, коли було особливо важко звертатися за поясненнями до старших колег.
Початкові записи були зібрані командою, але вони продовжуватимуть поповнюватися за рахунок краудсорсингу записів від людей, які стикаються з новими термінами. Визначення супроводжуються ілюстраціями, створеними дизайнером Данте Аттуоні, який також працює в FCB London.
«Індустрія має власний словниковий запас, якого вас ніхто не навчить — ви можете вивчати рекламу, але ви не вивчите всю мову в університеті, — пояснили креативники. — Все рухається так швидко, і з’являються питання більші, ніж «що означає burn?». Ми почали складати свій власний список слів, а потім зрозуміли, наскільки це може допомогти іншим людям, щоб вони не почувалися так само безглуздо, як ми, коли просили дати визначення чогось, чого вони можуть не розуміти».