Креативна студія Uncommon продовжує розвивати платформу бренду Nike Jordan «Beyond», яка була запущена у 2023 році.
Відтоді агенція та Nike розповідають історію Jordan очима наступного покоління, роблячи Джампмена універсальним символом віри в себе, надихаючи молодь виходити «за межі».
Роблячи ще один крок, команда залучила паризьких вуличних баскетболістів, щоб переосмислити старий банк у Парижі як баскетбольний майданчик. Місцеві діти отримали можливість пограти в м’яч з одними з найвідоміших амбасадорів бренду, включаючи Майкла Джордана.
Це був унікальний момент, коли Майкл Джордан, оригінальний Джампмен, зустрівся з наступним поколінням сім’ї Джорданів, включаючи Джейсона Тейтума, Зайон Вільямсона, Луку Дончіча, Теяну Тейлор, репера Rema, Геббі Вільямс та Юссуфа Фофана.
Лауреат премії «Греммі» поет Дж. Айві написав оригінальний вірш для відео, який супроводжувався музичною композицією від Роберта Гласпера.
«Бренд Nike Jordan — один з найважливіших світових брендів, — сказав співзасновник Uncommon Нільс Леонард. — Чи то в наших студіях у Лондоні, Швеції чи Нью-Йорку, Uncommon був створений для роботи над можливостями такого масштабу і важливості, і ми пишаємося тим, що запускаємо цю роботу, щоб надихнути і змотивувати нове покоління».
Кампанія доповнена серією білбордів по всьому світу та живим перформансом від поета Дж. Айві.