День резолюційної амнезії та День подарунків в останню хвилину: ролик показав неофіційні святкові традиції
15 Лис 2023, 17:28

День резолюційної амнезії та День подарунків в останню хвилину: ролик показав неофіційні святкові традиції

Нова кампанія «HoliDifferent» від служби доставки їжі DoorDash Canada показала реальність святкового сезону.

У гумористичному ролику показані різні негласні святкові традиції, такі як покупка подарунків та продуктів до столу в останню хвилину або частування тайською їжею у ліжку з родиною.

«Багато людей відчувають любов-ненависть до свят — це тиск і часові зобов’язання, але також незліченні маленькі чарівні моменти, які часто залишаються недооціненими, — заявила Деллі Даєр, старша менеджерка з маркетингу споживчих брендів у DoorDash Canada. — У DoorDash ми хотіли охопити і відсвяткувати всі грані сезону, від традиційних випадків, коли потрібно купити кілька продуктів в останню хвилину, до менш традиційних, які можуть вимагати насолодитися тайською їжею в ліжку. Незалежно від стилю святкування, DoorDash тут, щоб допомогти канадцям відчути легкість і HoliDifferent протягом цього напруженого сезону».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія включає в себе 30-секундний ролик та п’ять 15-секундних роликів англійською та французькою мовами. Розробкою кампанії займалось агентство Zulu Alpha Kilo.

«Це було наше перше партнерство з DoorDash, і ми повністю врахували індивідуальні риси бренду, — коментує Дженні Гловер, креативна директорка Zulu Alpha Kilo. — Від граматично божевільної назви HoliDifferenlty до численних вигадливих писанок у всьому креативі, нашою метою було прорватися в перевантажений святковий сезон, спираючись на справжні, близькі моменти, які б глибоко резонували з нашою цільовою аудиторією».

Кампанія триватиме до 7 січня.

Розкажіть друзям про новину