День резолюційної амнезії та День подарунків в останню хвилину: ролик показав неофіційні святкові традиції
15 Лис 2023, 17:28

День резолюційної амнезії та День подарунків в останню хвилину: ролик показав неофіційні святкові традиції

Нова кампанія «HoliDifferent» від служби доставки їжі DoorDash Canada показала реальність святкового сезону.

У гумористичному ролику показані різні негласні святкові традиції, такі як покупка подарунків та продуктів до столу в останню хвилину або частування тайською їжею у ліжку з родиною.

«Багато людей відчувають любов-ненависть до свят — це тиск і часові зобов’язання, але також незліченні маленькі чарівні моменти, які часто залишаються недооціненими, — заявила Деллі Даєр, старша менеджерка з маркетингу споживчих брендів у DoorDash Canada. — У DoorDash ми хотіли охопити і відсвяткувати всі грані сезону, від традиційних випадків, коли потрібно купити кілька продуктів в останню хвилину, до менш традиційних, які можуть вимагати насолодитися тайською їжею в ліжку. Незалежно від стилю святкування, DoorDash тут, щоб допомогти канадцям відчути легкість і HoliDifferent протягом цього напруженого сезону».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія включає в себе 30-секундний ролик та п’ять 15-секундних роликів англійською та французькою мовами. Розробкою кампанії займалось агентство Zulu Alpha Kilo.

«Це було наше перше партнерство з DoorDash, і ми повністю врахували індивідуальні риси бренду, — коментує Дженні Гловер, креативна директорка Zulu Alpha Kilo. — Від граматично божевільної назви HoliDifferenlty до численних вигадливих писанок у всьому креативі, нашою метою було прорватися в перевантажений святковий сезон, спираючись на справжні, близькі моменти, які б глибоко резонували з нашою цільовою аудиторією».

Кампанія триватиме до 7 січня.

Розкажіть друзям про новину