Нова кампанія «HoliDifferent» від служби доставки їжі DoorDash Canada показала реальність святкового сезону.
У гумористичному ролику показані різні негласні святкові традиції, такі як покупка подарунків та продуктів до столу в останню хвилину або частування тайською їжею у ліжку з родиною.
«Багато людей відчувають любов-ненависть до свят — це тиск і часові зобов’язання, але також незліченні маленькі чарівні моменти, які часто залишаються недооціненими, — заявила Деллі Даєр, старша менеджерка з маркетингу споживчих брендів у DoorDash Canada. — У DoorDash ми хотіли охопити і відсвяткувати всі грані сезону, від традиційних випадків, коли потрібно купити кілька продуктів в останню хвилину, до менш традиційних, які можуть вимагати насолодитися тайською їжею в ліжку. Незалежно від стилю святкування, DoorDash тут, щоб допомогти канадцям відчути легкість і HoliDifferent протягом цього напруженого сезону».
Кампанія включає в себе 30-секундний ролик та п’ять 15-секундних роликів англійською та французькою мовами. Розробкою кампанії займалось агентство Zulu Alpha Kilo.
«Це було наше перше партнерство з DoorDash, і ми повністю врахували індивідуальні риси бренду, — коментує Дженні Гловер, креативна директорка Zulu Alpha Kilo. — Від граматично божевільної назви HoliDifferenlty до численних вигадливих писанок у всьому креативі, нашою метою було прорватися в перевантажений святковий сезон, спираючись на справжні, близькі моменти, які б глибоко резонували з нашою цільовою аудиторією».
Кампанія триватиме до 7 січня.