Corona представила зовнішню рекламу вартістю $100
15 Тра 2024, 16:21

Corona представила зовнішню рекламу вартістю $100

Агентство We Believers, яке працює з пивним брендом Corona у Латинській Америці, вирішило продовжити посилювати асоціацію з пляжними заходами сонця для зовнішньої реклами в Перу, Аргентині та Еквадорі.

Оскільки виробничі бюджети на цих ринках обмежені, агентство знайшло недороге рішення — ліцензувати стокові зображення сонця, що сідає над океаном, де відображення схоже на пляшку Corona, за $100, і додати до них логотип бренду.

Додаткових витрат не було, оскільки зображення були придбані без жодної ретуші.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Може здатися дивним відзначати використання стокового мистецтва в кампанії для такого відомого бренду, але Густаво Лаурія, співзасновник, президент і головний креативний директор агентства We Believers, розповів, що це було практичне рішення, яке приносить користь вулицям, на яких розміщується реклама.

«У містах, переповнених рекламним візуальним забрудненням, яке більшість людей вважають за краще ігнорувати, я бачу велику цінність у демонстрації гігантських зображень заходу сонця, де відображення сонця має форму пляшки Corona, увінчаної лише логотипом. Кампанія поширює таке необхідне відчуття релаксації та зв’язку з природою», — сказав Лорія.

Розкажіть друзям про новину