26-річна молода сенсація хіт-парадів Coi Leray виступила у ролі свахи у новій рекламній кампанії Tinder.
У рекламі під влучною назвою «Matchmaker» американська реперка проводить раунд швидких побачень для самотніх людей, свайпаючи направо і наліво по потенційних женихах. Чоловік, який отримає єдиний правильний свайп отримає шанс на побачення із красивою дівчиною.
Кой Лерей коментує: «Передача телефону групі друзів була оригінальною вайб-перевіркою. Очевидно, що ви хочете, щоб вашим друзям подобався той, у кого ви закохані, і Tinder Matchmaker — це веселий спосіб отримати схвалення найкращих друзів ще до побачення».
Рекламний ролик приурочений до запуску Tinder Matchmaker — нового інструмента платформи, що дозволяє друзям і родичам рекомендувати профілі іншим користувачам.
«Протягом багатьох років самотні люди просили своїх друзів допомогти їм знайти наступну пару на Tinder, і тепер ми робимо це дуже просто з Tinder Matchmaker, — додала Мелісса Хоблі, директор з маркетингу Tinder. — Tinder Matchmaker залучає ваше коло довіри до вашого досвіду знайомств і допомагає вам побачити можливості, які ви, можливо, не помічаєте, з точки зору найближчих вам людей».
Кампанія була створена у партнерстві з креативним агентством Tinder Mischief @ No Fixed Address.
Джеймс Лік, асоційований креативний директор Mischief, сказав: «Відколи люди користуються Tinder, їхні друзі також беруть їхні телефони, щоб знайти собі пару. І тепер, коли Tinder офіційно запустив Matchmaker, ми можемо нарешті врятувати всіх серійних невдах у нашому житті, які явно не вміють обирати для себе хорошу пару. Це, по суті, суспільна послуга».