Coca-Cola закликала шукати напій у фільмах та повідомляти Alexa
22 Бер 2023, 11:17

Coca-Cola закликала шукати напій у фільмах та повідомляти Alexa

Coca-Cola Middle East поєднала поп-культуру та враження від кіно під час їжі з дотепним тоном Alexa, голосового помічника Amazon, щоб створити диво перегляду кіно вдома з кампанією «I See Coke». У партнерстві з підрозділом WPP Open X із креативною розробкою під керівництвом VMLY&R COMMERCE кампанія використовує нову навичку, яка дозволяє споживачам із Саудівської Аравії отримувати купон на знижку при замовленні коли з їжею через Alexa, коли вони побачать напій у фільмі чи серіалі.

Люди, які помічають Coca-Cola на екрані під час фільму, просто повинні сказати «Alexa, я бачу колу», щоб отримати один з лімітованої кількості промокодів електронною поштою. Вірна своїй репутації, Alexa пропонує дотепну відповідь, що підтверджує продакт-плейсмент. Наприклад, люди, котрі побачили кока-колу в «Сам удома», отримають такі відповіді, як «Добре, Кевін! Ось кока-кола, щоб скласти тобі компанію, поки твої батьки повернуться». Код можна відразу ж використовувати для освіжаючої кока-коли через Інтернет-магазин Nana в Саудівській Аравії.

Кампанія стартує на цьому тижні в Саудівській Аравії в Instagram, і використання інфлюенсерів посилить кампанію. Coca-Cola Middle East використовує нещодавно запущену функцію Amazon Alexa для арабської мови Khaleeji, щоб скоротити шлях між усвідомленням та конверсією.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«I See Coke — це єдина у своєму роді голосова кампанія. Ми не тільки створюємо цікавий досвід для споживачів, але й відкриваємо нові шляхи виходу на ринок із креативним комерційним рішенням». — прокоментував Сантьяго Коні Ечарт, директор із креативної стратегії The Coca-Cola Company Eurasia and Middle East.

VMLY&R COMMERCE створило каталог фільмів та телешоу та розробило індивідуальні відповіді. У каталозі зібрано сотні культових моментів із фільмів та телепередач, і згодом їх буде більше.

«Coca-Cola та фільми – це давня історія кохання, і ми хотіли нагадати людям, що кола – це найкращий спосіб освіжити екранний час. У міру того, як комерція голосового ШІ набирає обертів, запуск можливості Alexa арабською мовою в Саудівській Аравії був ідеальним рішенням зробити це за допомогою невеликого чаклунства, де продакт-плейсмент поєднується зі зручністю покупки», — сказала Лейла Катріб, виконавчий креативний директор VMLY&R Commerce Dubai.

Розкажіть друзям про новину