Coca-Cola закликала шукати напій у фільмах та повідомляти Alexa
22 Бер 2023, 11:17

Coca-Cola закликала шукати напій у фільмах та повідомляти Alexa

Coca-Cola Middle East поєднала поп-культуру та враження від кіно під час їжі з дотепним тоном Alexa, голосового помічника Amazon, щоб створити диво перегляду кіно вдома з кампанією «I See Coke». У партнерстві з підрозділом WPP Open X із креативною розробкою під керівництвом VMLY&R COMMERCE кампанія використовує нову навичку, яка дозволяє споживачам із Саудівської Аравії отримувати купон на знижку при замовленні коли з їжею через Alexa, коли вони побачать напій у фільмі чи серіалі.

Люди, які помічають Coca-Cola на екрані під час фільму, просто повинні сказати «Alexa, я бачу колу», щоб отримати один з лімітованої кількості промокодів електронною поштою. Вірна своїй репутації, Alexa пропонує дотепну відповідь, що підтверджує продакт-плейсмент. Наприклад, люди, котрі побачили кока-колу в «Сам удома», отримають такі відповіді, як «Добре, Кевін! Ось кока-кола, щоб скласти тобі компанію, поки твої батьки повернуться». Код можна відразу ж використовувати для освіжаючої кока-коли через Інтернет-магазин Nana в Саудівській Аравії.

Кампанія стартує на цьому тижні в Саудівській Аравії в Instagram, і використання інфлюенсерів посилить кампанію. Coca-Cola Middle East використовує нещодавно запущену функцію Amazon Alexa для арабської мови Khaleeji, щоб скоротити шлях між усвідомленням та конверсією.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«I See Coke — це єдина у своєму роді голосова кампанія. Ми не тільки створюємо цікавий досвід для споживачів, але й відкриваємо нові шляхи виходу на ринок із креативним комерційним рішенням». — прокоментував Сантьяго Коні Ечарт, директор із креативної стратегії The Coca-Cola Company Eurasia and Middle East.

VMLY&R COMMERCE створило каталог фільмів та телешоу та розробило індивідуальні відповіді. У каталозі зібрано сотні культових моментів із фільмів та телепередач, і згодом їх буде більше.

«Coca-Cola та фільми – це давня історія кохання, і ми хотіли нагадати людям, що кола – це найкращий спосіб освіжити екранний час. У міру того, як комерція голосового ШІ набирає обертів, запуск можливості Alexa арабською мовою в Саудівській Аравії був ідеальним рішенням зробити це за допомогою невеликого чаклунства, де продакт-плейсмент поєднується зі зручністю покупки», — сказала Лейла Катріб, виконавчий креативний директор VMLY&R Commerce Dubai.

Розкажіть друзям про новину