08 Лют 2024, 15:24

Coca-Cola представила напій зі смаком сліз щастя

Вплив TikTok на шопінг та прийняття рішень про покупку в останні роки був настільки значним, що Coca-Cola вирішила представити ексклюзивно у соцмережі свій новий смак «Happy Tears».

Цей лімітований смак — це злегка солоний, без цукру, варіант класичної формули, упакований у блискучу срібну банку, прикрашену восковою сльозою. Доречно, що реліз заплановано на 17 лютого, коли відзначається День спонтанного прояву доброти.

Банка виглядає як «модний представник покоління Z, який дивиться багато аніме», естетика якої перегукується із супровідним боксом, до якого входять дві банки «Happy Tears», сріблясті текстові стикери, колекційна футболка і, звісно, серветки.

Цей реліз для США та Великої Британії можна буде придбати у TikTok лише наступного тижня.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео