01 Вер 2023, 11:34

Chupa Chups створив віртуальну гру для покоління Z

Культовий бренд льодяників Chupa Chups у партнерстві з агенцією Wavemaker UK та компанією Misfits Gaming Group, яка займається інтерактивними розвагами, запустила нову гру Chupa Chups на платформі онлайн-ігор «Roblox: Skate & Create».

Перша ітерація, що стартувала 31 серпня, дозволяє користувачам вийти в місто самому чи з друзями та іншими гравцями, щоб поширити свій креатив за допомогою запропонованого асортименту стріт-арту та тегів. Балончики з фарбою, розкидані по карті, дозволять гравцям прикрашати вулиці яскравими фарбами, натхненними смаками Chupa Chups, для заохочення творчого самовираження та спільних мистецьких починань.

Гравцям відкриватимуться нові предмети, зони та активності, які вони можуть досліджувати на роликах або скейтбордах. Крім того, виконуючи трюки і стрибки та поширюючи свій креатив за допомогою стріт-арту, гравці в прямому і переносному сенсі заробляють бали, які можна витратити в магазині бренду, щоб отримати ідеальний витвір мистецтва або придбати нові, стильні речі.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Вихід на ринок Roblox пов’язаний з тим, що бренд прагне підвищити культурну релевантність серед молодої аудиторії, яка постійно зростає. Оскільки 98% представників покоління Z у Великобританії є геймерами і проводять за іграми в середньому 4,7 днів на тиждень, Wavemaker UK та Perfetti Van Melle обрали Roblox як середовище для побудови нових зв’язків з молодою аудиторією.

Окрім вибору Roblox, інсайти та дослідження Wavemaker щодо покоління Z дозволили Chupa Chups розробити місію гри та концепцію «Розширення творчих можливостей» або надання творчої свободи для покоління Z, щоб вони могли автентично виражати себе через бренд.

Кім МакМахон, бренд-менеджерка Chupa Chups, сказала: «Ігри — це сфера, на яку ми вже давно звернули увагу. Ми знаємо, що це багата територія для зв’язку з молодою аудиторією. Але в екосистемі онлайн-ігор, яка швидко змінюється, визначення найкращого місця для початку тестування та навчання може бути складним завданням. Співпраця з Wavemaker та їхнім партнером Misfits зробила цей процес не лише простим, але й справді приємним. Вони допомогли нам розкрити найкращі можливості для нас. Цей пілотний проєкт є першим у тому, що ми розглядаємо як довгострокову дорожню карту інвестицій в ігри, щоб налагодити зв’язок з нашою аудиторією та сприяти зростанню бренду Chupa Chups».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео