Чоловік приймав ванну з черепахою у гумористичному ролику про сталий розвиток
16 Тра 2023, 17:16

Чоловік приймав ванну з черепахою у гумористичному ролику про сталий розвиток

Заохочуючи все більше австралійців переходити на більш екологічно чисту енергію, остання кампанія бренду Momentum Energy, що є найбільшим постачальником відновлюваної енергії в країні, позиціонує компанію як енергетичну ту, що була б схвалена природою.

Кампанія «Nature Approves», що демонструється в серії відеороликів, а також у зовнішній рекламі, на радіо та в діджитал форматі, розповіла про диких тварин, деякі з яких перебувають під загрозою зникнення через зміни клімату, і дякує пересічним австралійцям за перехід до «зеленого» продавця енергії.

Режисер Джессі Джеймс сказав: «Працювати над цим проектом було дуже весело, і я вдячний за постійну співпрацю з моєю командою. Черепахи, ванни та мильні бульбашки? Чого ще можна бажати!!!».

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

«Співпраця була в центрі цього проекту», — зазначила виконавча продюсерка Абора Б’юїк.

Другий фільм кампанії був створений мельбурнською анімаційною студією Cadre Pictures.

Абора пояснила: «Неймовірна команда Cadre врятувала ситуацію, коли наш справжній пінгвін Террі зазнав катастрофічної линьки (невчасно) і, на жаль, не зміг зіграти свою головну роль. На щастя, за справу взявся CGI-дублер Террі — робот Террі».

«При виборі енергетичної компанії ніколи не завадить невелика зовнішня перевірка, — сказав Ден Форрестал, креативний директор Momentum. — І коли це підтвердження походить від дикої тварини, яка втручається у ваші справи, тоді вибір очевидний, особливо коли вона має значення для планети».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео