Черниця «згрішила» заради кетчупу у рекламі Heinz
02 Жов 2024, 10:22

Черниця «згрішила» заради кетчупу у рекламі Heinz

Heinz представив нову рекламну кампанію, яка оспівує бунтарство та ірраціональну любов своїх шанувальників.

Створена у партнерстві з агенцією VML Spain на підтримку нового сімейного соусу для пасти, креативна кампанія руйнує стереотипи, адже вона прославляє порушників правил, які готові кинути виклик традиціям заради чудового смаку.

У рекламі з’явились бунтівна черниця, яка готова «згрішити» заради тарілки пасти, пустотлива бабуся, яка порушує статус-кво, нагодувавши себе першою, та наречена, яка воліє носити соус Heinz, а не біле вбрання.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Чому? Тому що чудовий смак Heinz надихає на ірраціональні, часто нетрадиційні вчинки. І це все реальні історії від справжніх шанувальників.

Кампанія складається з чотирьох ключових візуальних матеріалів та двох відеороликів, які будуть розміщені на зовнішніх носіях по всій Великобританії, на YouTube, у друкованих виданнях та у соціальних мережах.

Розкажіть друзям про новину