Heinz представив нову рекламну кампанію, яка оспівує бунтарство та ірраціональну любов своїх шанувальників.
Створена у партнерстві з агенцією VML Spain на підтримку нового сімейного соусу для пасти, креативна кампанія руйнує стереотипи, адже вона прославляє порушників правил, які готові кинути виклик традиціям заради чудового смаку.
У рекламі з’явились бунтівна черниця, яка готова «згрішити» заради тарілки пасти, пустотлива бабуся, яка порушує статус-кво, нагодувавши себе першою, та наречена, яка воліє носити соус Heinz, а не біле вбрання.
Чому? Тому що чудовий смак Heinz надихає на ірраціональні, часто нетрадиційні вчинки. І це все реальні історії від справжніх шанувальників.
Кампанія складається з чотирьох ключових візуальних матеріалів та двох відеороликів, які будуть розміщені на зовнішніх носіях по всій Великобританії, на YouTube, у друкованих виданнях та у соціальних мережах.