Черниця «згрішила» заради кетчупу у рекламі Heinz
02 Жов 2024, 10:22

Черниця «згрішила» заради кетчупу у рекламі Heinz

Heinz представив нову рекламну кампанію, яка оспівує бунтарство та ірраціональну любов своїх шанувальників.

Створена у партнерстві з агенцією VML Spain на підтримку нового сімейного соусу для пасти, креативна кампанія руйнує стереотипи, адже вона прославляє порушників правил, які готові кинути виклик традиціям заради чудового смаку.

У рекламі з’явились бунтівна черниця, яка готова «згрішити» заради тарілки пасти, пустотлива бабуся, яка порушує статус-кво, нагодувавши себе першою, та наречена, яка воліє носити соус Heinz, а не біле вбрання.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Чому? Тому що чудовий смак Heinz надихає на ірраціональні, часто нетрадиційні вчинки. І це все реальні історії від справжніх шанувальників.

Кампанія складається з чотирьох ключових візуальних матеріалів та двох відеороликів, які будуть розміщені на зовнішніх носіях по всій Великобританії, на YouTube, у друкованих виданнях та у соціальних мережах.

Розкажіть друзям про новину