Черниця «згрішила» заради кетчупу у рекламі Heinz
02 Жов 2024, 10:22

Черниця «згрішила» заради кетчупу у рекламі Heinz

Heinz представив нову рекламну кампанію, яка оспівує бунтарство та ірраціональну любов своїх шанувальників.

Створена у партнерстві з агенцією VML Spain на підтримку нового сімейного соусу для пасти, креативна кампанія руйнує стереотипи, адже вона прославляє порушників правил, які готові кинути виклик традиціям заради чудового смаку.

У рекламі з’явились бунтівна черниця, яка готова «згрішити» заради тарілки пасти, пустотлива бабуся, яка порушує статус-кво, нагодувавши себе першою, та наречена, яка воліє носити соус Heinz, а не біле вбрання.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Чому? Тому що чудовий смак Heinz надихає на ірраціональні, часто нетрадиційні вчинки. І це все реальні історії від справжніх шанувальників.

Кампанія складається з чотирьох ключових візуальних матеріалів та двох відеороликів, які будуть розміщені на зовнішніх носіях по всій Великобританії, на YouTube, у друкованих виданнях та у соціальних мережах.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео