Цього літа два відомі бренди снеків змагаються за увагу покоління Z. Doritos створив кращий, більш прийнятний світ на Марсі для кожного зумера, який почувається «не в своїй тарілці» (а це, ймовірно, більшість). Їхній видовищний рекламний ролик сповнений посилань на улюблені речі та емоції покоління Z.
Cheetos же йде іншим шляхом — повертає конкурс із призом у 10 000 доларів та запускає нову рекламу від креативної агенції Pepsico, D3. У ній — типовий для зумерів гумор та TikTok-стилістика.
У ролику пацієнт проходить тест Роршаха у кабінеті психотерапевта. Але він абсолютно не може зосередитися на плямах — надто захоплений конкурсом Cheetos Shapes.
До того ж Cheetos об’єдналися з топовими інфлюенсерами покоління Z, зокрема з ілюзіоністом Заком Кінгом, щоб посилити Shape Hunt за допомогою його креативних візуальних ефектів і магії Cheetos.