Doritos не завжди доброзичливо ставиться до інопланетян, але його нова кампанія робить велику ставку на Марс — із рекламним роликом, в якому уявляється, як шанувальники Doritos будують власне поселення на Червоній планеті.
У ролику від агентства Isla показано чоловіка, який подорожує на Марс і пояснює, чому це чудове місце для молодих людей, яких не розуміють на Землі. Реклама показує сюрреалістичний район, де скейтери літають над антигравітаційними передмістями, а єдиним джерелом енергії є фонтани з розплавленим сиром.
Кампанія уявляє інклюзивний, вільний і дикий дім для тих, хто не завжди почувається бажаним на Землі.
«Doritos завжди звертався до тих, хто ламає стереотипи на цій планеті, — кажуть Ніколас Діако та Езекіель Де Лука, креативні директори Isla. — Цього разу ми хотіли запропонувати їм нове місце. Ми віримо, що ця ідея не тільки відображає унікальний тон бренду, але й доводить його до крайності. Нам подобається думати про Марс як про символ майбутнього — платформу, яка продовжує кидати виклик статусу-кво».