Бургер McDonald’s зіграв класичну мелодію разом із симфонічним оркестром
12 Січ 2024, 14:31

Бургер McDonald’s зіграв класичну мелодію разом із симфонічним оркестром

McDonald’s Sweden додав до свого меню МакКріспі — курячий бургер з надзвичайно хрусткою паніровкою. Саме цю хрустку скоринку і виразний та характерний звук, що виникає під час споживання МакКріспі, рекламне агентство NORD DDB допомогло підкреслити у рекламній кампанії бургера.

Разом з композитором була створена класична музична мелодія під назвою «The Crunch», яку МакКріспі виконує разом з класичним симфонічним оркестром. Оркестром керував відомий шведський диригент Петер Нордаль.

«МакКріспі — це надзвичайно хрусткий бургер, який, ми сподіваємося, стане новим фаворитом серед багатьох наших гостей. Тому нам здалося правильним помістити цей продукт, який скоро стане класикою, і звук, який він видає, коли ви його кусаєте, у щось настільки ж класичне, як симфонічний оркестр», — говорить Сюзанна Ріджер, бренд-менеджер McDonald’s Sweden.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Кампанія буде поширюватися через телевізійну рекламу, зовнішню рекламу, диджитал зовнішню рекламу, коротку інтернет-рекламу, кіно, радіо, друковані видання та соціальні медіа.

«МакКріспі має чудовий смак, а хрусткий звук, який він видає, звучить так само добре. Саме тому ми вирішили, що це цікавий підхід — зробити щось зі звуком і створити власний класичний твір для бургера, у який він також може зробити свій музичний внесок», — говорить Фабіан Лутандер, копірайтер агентства NORD DDB.

Розкажіть друзям про новину