Burger King, батьківщина смаженого на грилі сендвіча воппер, створює татуювання з вбудованими в них бонусними штрих-кодами, щоб дати можливість більшій кількості клієнтів насолодитися оновленим бургером, представленим у Південній Кореї в квітні минулого року.
Корейський підрозділ Burger King запустив кампанію «Whopper Tattoo» у рамках проєкту «Flame-Grilled Taste», який був приурочений до 40-ї річниці виходу Burger King на ринок Південної Кореї.
У липні та серпні люди могли побачити персонажа Tattoo King, який крокував людними вулицями пляжу Хеунде у Пусані та Каннам у Сеулі, обрати дизайн татуювання, щоб Tattoo King миттєво надрукував його на тілі, завітати до найближчого ресторану Burger King та відсканувати татуювання, щоб отримати безкоштовний новий воппер та безалкогольний напій.
Створене у співпраці з професійними майстрами татуювання, тату має 50 дизайнів, натхненних полум’ям, зі штрих-кодами, що уособлюють гриль. Тимчасові татуювання, нанесені на шкіру, можна змити або вони можуть зникнути природним шляхом за два-три дні.
За даними Burger King Korea, кампанія «Whopper Tattoo» отримала захоплені відгуки: близько 8 000 людей зробили татуювання, включаючи місцевих жителів, туристів, які приїхали на відпочинок, та інфлюенсерів. 92% відповіли, що добре впізнали оновлений воппер завдяки кампанії. Більше того, продажі ресторанів Burger King під час кампанії зросли на 208% порівняно з попереднім тижнем.
«Whopper Tattoo» була створена агентством Cheil Worldwide і просувалася через офіційний сайт, соціальні канали та мобільний застосунок Burger King Korea.