Burger King запропонував зробити татуювання в обмін на безкоштовний воппер
29 Сер 2024, 10:20

Burger King запропонував зробити татуювання в обмін на безкоштовний воппер

Burger King, батьківщина смаженого на грилі сендвіча воппер, створює татуювання з вбудованими в них бонусними штрих-кодами, щоб дати можливість більшій кількості клієнтів насолодитися оновленим бургером, представленим у Південній Кореї в квітні минулого року.

Корейський підрозділ Burger King запустив кампанію «Whopper Tattoo» у рамках проєкту «Flame-Grilled Taste», який був приурочений до 40-ї річниці виходу Burger King на ринок Південної Кореї.

У липні та серпні люди могли побачити персонажа Tattoo King, який крокував людними вулицями пляжу Хеунде у Пусані та Каннам у Сеулі, обрати дизайн татуювання, щоб Tattoo King миттєво надрукував його на тілі, завітати до найближчого ресторану Burger King та відсканувати татуювання, щоб отримати безкоштовний новий воппер та безалкогольний напій.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Створене у співпраці з професійними майстрами татуювання, тату має 50 дизайнів, натхненних полум’ям, зі штрих-кодами, що уособлюють гриль. Тимчасові татуювання, нанесені на шкіру, можна змити або вони можуть зникнути природним шляхом за два-три дні.

За даними Burger King Korea, кампанія «Whopper Tattoo» отримала захоплені відгуки: близько 8 000 людей зробили татуювання, включаючи місцевих жителів, туристів, які приїхали на відпочинок, та інфлюенсерів. 92% відповіли, що добре впізнали оновлений воппер завдяки кампанії. Більше того, продажі ресторанів Burger King під час кампанії зросли на 208% порівняно з попереднім тижнем.

«Whopper Tattoo» була створена агентством Cheil Worldwide і просувалася через офіційний сайт, соціальні канали та мобільний застосунок Burger King Korea.

Розкажіть друзям про новину