Burger King залишив у своєму меню лише одну страву
26 Вер 2024, 12:58

Burger King залишив у своєму меню лише одну страву

2024 рік став роком важливих виборів у всьому світі, а попереду їх ще більше. Окрім майбутніх виборів у США, цього місяця відбудуться вибори в Австрії, де наразі лідирує ультраправа Австрійська партія свободи.

Щоб підкреслити важливість демократичного голосування, Burger King та агентство Jung von Matt DONAU здивували клієнтів, скоротивши меню до однієї страви на один день.

Зголоднілі клієнти Burger King в окремих ресторанах були спантеличені, коли виявили, що замість звичного повного меню був доступний лише воппер.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Приховані камери зафіксували широкий спектр реакцій клієнтів у ресторані та в автокафе. Після палких дискусій Burger King розкрив справжню мету акції — нагадати австрійцям про важливість демократичного вибору.

Кампанія покликана підкреслити важливість виборчих прав на майбутніх національних виборах, що відбудуться 29 вересня. Напередодні цієї дати відеоролик кампанії буде поширюватися в соціальних мережах, просуваючи ідею демократії та участі виборців з хештегом #YourVoiceMatters.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео