Burger King об’єднався із зірковим діджеєм та музичним продюсером Steve Aoki, щоб зробити ремікс на джингл «Whopper, Whopper», який підкорив інтернет.
Мережа ресторанів фаст-фуду та музикант у партнерстві зі студією Paramount Brand Studio пропонують новий погляд на вірусний хіт у рамках спонсорства Burger King на церемонії вручення музичних нагород MTV Video Music Awards (VMA). Burger King є спонсором шоу протягом останніх чотирьох років і часто співпрацює з відомими артистами з цієї нагоди.
Повна версія реміксу з’явиться на офіційному каналі Spotify та у вигляді аудіокліпу для TikTok 12 вересня. На VMA Burger King та Steve Aoki також представлять музичне відео.
@burgerking #BKPartner 9/12 at 8pm ET. #VMAs. It’s going down. 👑 @Steve Aoki @MTV ♬ original sound – Burger King
Оригінальний джингл «Whopper, Whopper» описує фірмове меню і саме це призвело до стрімкого злету його популярності у соціальних мережах.
«Whopper, Whopper», що відсилає до реклами Burger King «Have It Your Way» 70-х років, здобув популярність не лише в інтернеті. Цього року Burger King демонструє стрімкий ріст продажів: згідно з останнім аналізом Kantar BrandZ, вартість бренду компанії зросла на 8% у порівнянні з минулим роком і сягнула 7,7 мільярда доларів.
Нагадаємо, нещодавно McDonald’s Indonesia представив свій новий рекламний джингл в стилі J-Pop, який очолив музичні чарти.