Burger King показав, як вибір бургера марнує життя
06 Вер 2023, 16:35

Burger King показав, як вибір бургера марнує життя

Кампанія, що просуває рослинне меню Burger King, стала першою роботою агенції Forsman & Bodenfors для гіганта фаст-фуду.

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів. Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Ролик, випущений у рамках кампанії, показав, як проста дегустація бургерів вийшла з-під контролю.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Ми працювали з дуже простим і справжнім творчим інсайтом: той факт, що бургери Burger King на рослинній основі на смак ідентичні до звичайних. А потім ми вирішили довести це до крайнощів», — каже Кароліна Груп, копірайтерка F&B.

Герой ролика намагався вгадати, який з двох бургерів є рослинним. Впертість молодого чоловіка призвела до змарнованого життя.

Кампанія проходить на національному телебаченні та в соціальних мережах у Швеції, Данії та Норвегії. Під час запуску кампанії Burger King також переобладнав деякі з своїх найпопулярніших ресторанів, щоб подавати виключно рослинну їжу.

Розкажіть друзям про новину