Мережа ресторанів фаст-фуду Burger King Brazil запустила кампанію «Hangover Whopper», у рамках якої споживачі з похміллям можуть отримати знижки на сендвічі бренду.
У рамках кампанії використовується технологія розпізнавання обличчя для вимірювання «рівня похмілля» людини від одного до трьох, щоб запропонувати відповідний купон на Whopper Jr. Double, Whopper або Whopper Double.
Акція «Hangover Whopper» приурочена до святкувань у кінці року, які часто відзначаються довгими ночами та важкими ранками, що прив’язує доставку фаст-фуду до моменту, коли він потрібен найбільше: під час похмілля.
Акція була створена спільно з агентством DM9 і триватиме до 2 січня, а купони доступні лише для BK Delivery.
«Це привілей мати таких партнерів, як Burger King, які використовують сміливість та інновації, і готові втілювати подібні дії бренду на практиці. У цьому випадку використання технології розпізнавання облич у поєднанні з гумором створить ще один веселий зв’язок зі споживачами», — сказав Ікаро Доріа, співпрезидент і головний виконавчий директор DM9.
Застосування технології розпізнавання облич у Burger King з’явилось після того, як цього тижня мережа аптек Rite Aid отримала заборону на використання цієї технології на п’ять років від Федеральної комісії з торгівлі за неналежне використання її для боротьби з крадіжками в магазинах.