Budweiser створив плейлист для перерви під час футбольного матчу
10 Лип 2024, 17:00

Budweiser створив плейлист для перерви під час футбольного матчу

За даними відбіркових матчів Євро-2024, було забито понад 108 голів, і багато переломних моментів відбуваються на початку другого тайму. Однак багато вболівальників пропускають цей період, оскільки в перерві займаються різними справами.

Budweiser, як пивний бренд, що символізує музику, у партнерстві з агенцією Flash Bomber Thailand знайшов унікальний спосіб повернути вболівальників до екранів за допомогою спеціального музичного плейлиста.

Кожен плейлист організований таким чином, щоб відображати ситуацію під час матчу та містить елементи тайської культури.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Точно розраховані на 15 хвилин, ці плейлисти сповіщають вболівальників про те, що ось-ось почнеться другий тайм. Коли плейлист закінчується, вболівальники знають, що час повертатися до перегляду матчу.

Футбольним фанатам також пропонується створювати власні плейлисти в різних стилях, дозволяючи налаштовувати теми, категорії та настрої, щоб допомогти зміцнити відносини між брендами та клієнтами під час Євро.

Розкажіть друзям про новину