За даними відбіркових матчів Євро-2024, було забито понад 108 голів, і багато переломних моментів відбуваються на початку другого тайму. Однак багато вболівальників пропускають цей період, оскільки в перерві займаються різними справами.
Budweiser, як пивний бренд, що символізує музику, у партнерстві з агенцією Flash Bomber Thailand знайшов унікальний спосіб повернути вболівальників до екранів за допомогою спеціального музичного плейлиста.

Кожен плейлист організований таким чином, щоб відображати ситуацію під час матчу та містить елементи тайської культури.
Точно розраховані на 15 хвилин, ці плейлисти сповіщають вболівальників про те, що ось-ось почнеться другий тайм. Коли плейлист закінчується, вболівальники знають, що час повертатися до перегляду матчу.
Футбольним фанатам також пропонується створювати власні плейлисти в різних стилях, дозволяючи налаштовувати теми, категорії та настрої, щоб допомогти зміцнити відносини між брендами та клієнтами під час Євро.