20 Чер 2024, 12:54

Британський бренд молочних продуктів показав суперсилу свого рисового пудингу

Британський виробник молочних продуктів Müller Yogurt & Desserts продовжує партнерство з футболістом Декланом Райсом під назвою «Rice, Rice Baby», запустивши інтегровану кампанію «Rice + Protein», в центрі якої — серія спеціальних білбордів, створених агентством VCCP та його студією створення контенту Girl&Bear.

Бренд продовжує розширювати межі свого партнерства з Декланом Райсом для просування лінійки рисових пудингів Müller Rice Protein.

Серія зовнішніх білбордів має на меті втілити креативну ідею про те, що рисовий пудинг Müller Rice Protein допомагає людям у повсякденних ситуаціях, драматизуючи його дію, коли Деклан Райс демонструє надлюдську силу за допомогою жартівливої гіперболи.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

В одному з креативів Деклан Райс піднімає над головою диван, коли пилососить, як він вигулює собаку і кидає дерево замість палиці, а також піднімає над головою 3D-автомобіль, коли забирає футбольний м’яч з дороги.

Кампанія має на меті привернути увагу до невисловлених моментів повсякденного життя, у яких протеїн може відігравати важливу роль: контекстуалізація переваг протеїну в повсякденному житті та донесення повідомлення про те, що протеїн — це не лише джерело палива та харчування для активних людей, але у випадку з Müller Rice Protein — це ситний перекус для людей, які просто прагнуть отримати максимальну користь.

Зовнішня реклама триватиме до 30 червня, а більш широка кампанія — до 14 липня у фан-парках, на зовнішніх носіях, у соціальних мережах та на YouTube.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео