Британська туристична організація створила чай з британськими пам’ятками
21 Кві 2023, 11:40

Британська туристична організація створила чай з британськими пам’ятками

Туристи, які з’їжджаються до Сполученого Королівства, часто прямують до Лондона, щоб побачити такі пам’ятки, як Букінгемський палац або Біг-Бен, проте туристична організація VisitBritain хоче продемонструвати, що в країні є набагато більше місць, які варто побачити.

Нещодавня маркетингова кампанія VisitBritain, створена агентством Pablo London, використовує як нову лінію чаю, так і мобільну гру на основі штучного інтелекту, щоб продемонструвати різноманітність регіонів та видів діяльності країни.

«Відкриття нових і дивовижних вражень є справді важливим для нашої цільової аудиторії, —розповіла заступниця директора з глобального маркетингу VisitBritain Емма Вілкінсон. — Ми прагнемо продемонструвати наші ікони і те, чим відома Британія, але також показати менш відому сторону Британії, сповнену свіжих і захоплюючих вражень, які, сподіваємось, заохотять людей відвідати Британію цього року, а не одного дня».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Минулого місяця VisitBritain спільно з чайним брендом Tregothnan створили «The Great British Curosi-Teas» — серію з семи чаїв, кожен з яких розповідає про окрему британську пам’ятку. До складу чаю «Monster Hunting» входить заспокійливий мед манука, що символізує шотландське озеро Лох-Несс, а в чаї «Surf» використовується корнуельська морська сіль, щоб надихнути відвідувачів вирушити на пляж.

Щоб розробити асортимент чаю, VisitBritain виявив головні мотиватори для аудиторій, де проходить кампанія, Франції, Німеччини, Іспанії та регіону Перської затоки, а потім використав отримані дані для створення смаків та купажів.

Багатомільйонна кампанія включає платну соціальну та зовнішню рекламу в Парижі та Мадриді. Ці ринки були обрані, оскільки вони продемонстрували найвищі темпи відновлення після пандемії, а це означає, що вони мають найбільший потенціал для повернення відвідувачів, за словами Вілкінсон.

VisitBritain розробила ще одну кампанію, орієнтовану на американський ринок, яка ґрунтується на тому, що американцям подобається британський акцент.

Продакшн-компанія The Mill створила додаток «Fake Brit Till You Make It», використавши 500 записів від уродженців Ліверпуля, Ньюкасла, Ессекса, Шотландії та Вельсу. Користувачі можуть спробувати свої власні спроби відтворити акценти та отримати оцінку за їхню точність. Потім їм пропонується поділитися своїми враженнями в соціальних мережах.

«Американці люблять британський акцент, — каже Вілкінсон. — У Британії одна з найвищих щільностей різних акцентів, які можна почути в будь-якій точці світу. Багато хто з американської аудиторії, на яку ми орієнтуємося, також дивиться багато британських реаліті-шоу, і вони вже самостійно роблять акценти в TikTok та Instagram».

VisitBritain працює з інфлюенсерами, щоб випробувати гру та поділитися нею на своїх каналах. Він також співпрацює з журналом Vanity Fair, щоб запустити серію матеріалів «Поговори зі мною про Британію», які спрямовують трафік на гру.

VisitBritain також співпрацює з різноманітними туристичними партнерами, включаючи Hilton та Historic Royal Palaces, щоб допомогти клієнтам під час бронювання.

Обидві кампанії триватимуть до червня і продовжуватимуть розвиватися. Наприклад, нещодавно VisitBritain додав до свого асортименту чаю смак «Його Величність» з нагоди коронації короля Чарльза 6 травня, який подавався під час його державного візиту до Німеччини в березні.

VisitBritain також планує подавати ці чаї на заходах, приурочених як до коронації, так і до пісенного конкурсу Євробачення, що проходитиме в Ліверпулі з 9 по 13 травня.

Розкажіть друзям про новину