Бренд засобів для прання перетворив білборди на ігрові майданчики для дітей
11 Бер 2025, 16:18

Бренд засобів для прання перетворив білборди на ігрові майданчики для дітей

Турецький бренд засобів для прання Omo переосмислив білборди як ігрові майданчики для дітей. Це креативна відповідь на всесвітній феномен: різке скорочення часу, який діти та молодь проводять на свіжому повітрі.

У місті, де бетон занадто часто замінює зелені насадження, три інсталяції заполонили вулиці Стамбула. Там, де можна було б очікувати побачити звичайні рекламні постери, бренд встановив гігантську гірку, інтегровану в білборд, футбольні ворота та мінібаскетбольний майданчик.

Ці інсталяції, що покликані заохотити дітей до гри, пропонують конкретну альтернативу всюдисущості екранів.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Стимулюючи цікавість і бажання рухатися, бренд сподівається нагадати сім’ям, що дитинство — це також дослідження, падіння, забруднення і початок нового.

Розкажіть друзям про новину