Бренд засобів для прання перетворив білборди на ігрові майданчики для дітей
11 Бер 2025, 16:18

Бренд засобів для прання перетворив білборди на ігрові майданчики для дітей

Турецький бренд засобів для прання Omo переосмислив білборди як ігрові майданчики для дітей. Це креативна відповідь на всесвітній феномен: різке скорочення часу, який діти та молодь проводять на свіжому повітрі.

У місті, де бетон занадто часто замінює зелені насадження, три інсталяції заполонили вулиці Стамбула. Там, де можна було б очікувати побачити звичайні рекламні постери, бренд встановив гігантську гірку, інтегровану в білборд, футбольні ворота та мінібаскетбольний майданчик.

Ці інсталяції, що покликані заохотити дітей до гри, пропонують конкретну альтернативу всюдисущості екранів.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Стимулюючи цікавість і бажання рухатися, бренд сподівається нагадати сім’ям, що дитинство — це також дослідження, падіння, забруднення і початок нового.

Розкажіть друзям про новину