Бренд сухих сніданків створив сукню з вівсянки
03 Бер 2025, 10:56

Бренд сухих сніданків створив сукню з вівсянки

Минулого тижня Тиждень моди в Лондоні шокував систему — бренд сухих сніданків Quaker Oats увірвався на сцену з сукнею, повністю виготовленою з вівсяної каші, а також з черевиками, вкритими вівсом.

Розроблена креативною студією Uncommon та одягнена TikTok-інфлюенсеркою Лілі Роуз, вівсяна сукня від кутюр привертала увагу перехожих і змушувала їх піднімати брови.

Сміливий крок Quaker Oats висміює традиційну «красиву» моду, черпаючи натхнення в химерному, де «потворне» часто відзначається як авангард. Від сумок у формі сміттєвого мішка від Balenciaga до кроксів на подіумі — індустрія вже давно прийняла нетрадиційні речі. Тепер же Quaker показує, що насправді означає бути в тренді.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Сукня зібрала понад п’ять мільйонів переглядів у соціальних мережах, а у користувачів вона викликала змішані емоції.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео