Бренд снеків MadeGood у співпраці з агентством Crowdiate запустив нову кампанію до початку шкільного періоду в США.
Креативна кампанія під назвою «For all the good reasons», заснована на досвіді MadeGood в галузі органічного харчування і розрахована на батьків, стурбованих тим, що входить у ланч-бокс їхніх дітей.
Аарон Немой, керівник відділу стратегії Crowdiate, прокоментував: «Надзвичайні характеристики продукту MadeGood дали нам хороший ґрунт для вивчення широкого спектру переконливих аргументів, на яких ґрунтувалися наші доводи на користь придатності бренду як шкільної закуски. Ми вибрали безтурботний підхід, заснований на зусиллях, які батьки, природно, вкладали у вибір снеків для своїх дітей, що дозволило нам відобразити турботу бренду MadeGood про нашу аудиторію».
У рамках кампанії представлені три ролики: “Lunchbox”, “Planet” та “Back Seat”. Відео зображують дітей, захоплених снеками MadeGood, щоб вразити новиною про те, що їхній смачний снек насправді зроблена з овочів.
Інтегрована кампанія стартувала на телебаченні, діджитал відео, білбордах та соціальних мережах.