Бренд секс-іграшок закликав британців розлучитися зі своїми душовими насадками
05 Чер 2023, 13:52

Бренд секс-іграшок закликав британців розлучитися зі своїми душовими насадками

Згідно з дослідженнями, 28% жінок зізнаються, що мастурбують у душі. Очевидно, що це популярне місце для цього, але це також призводить до того, що щороку витрачається близько води розміром із 121 олімпійський басейн.

Британський бренд екологічних секс-іграшок Love Not War закликав британців покінчити з любов’ю до душу до Всесвітнього дня захисту навколишнього середовища 5 червня 2023 року, щоб зменшити витрачання води.

Бренд, який прославився створенням першої у світі лінійки розкішних, екологічних секс-іграшок з перероблених алюмінієвих банок, виступив проти даремного витрачання води і закликав громадськість запобігти цьому, розлучившись зі своїми улюбленими душовими насадками в рамках нової кампанії «Break up with Your Shower Head».

Створена незалежною креативною агенцією DUDE:London, кампанія має на меті не лише підвищити обізнаність про вплив витрачання води на навколишнє середовище, але й заохотити людей до того, що існують більш раціональні способи вирішення проблеми мастурбації.

Завдяки щирому, але гумористичному підходу, фільм, створений у рамках кампанії, пролив світло на невідому сторону історії про мастурбацію в душі. Він надав голосу п’ятьом душовим лійкам, п’ятьом розбитим серцям і покинутим колишнім коханцям, які діляться своїм досвідом розриву стосунків. Вони дають волю своїм емоціям, плачучи від того, що їх використали, а тепер остаточно покинули на користь нового кохання – екологічної секс-іграшки Love Not War.

Тепер Love Not War хоче надихнути всіх жінок також розірвати свої нестійкі стосунки і замінити душ на секс-іграшки, щоб допомогти заощадити мільйони літрів води на рік.

«Зелені практики завжди були в основі бізнес-моделі Love Not War, і все, що ми робимо, ми розглядаємо через призму сталого розвитку, – говорить Вілл Ранскомб, генеральний директор і співзасновник Love Not War. – Розлука з насадкою для душу не є винятком. Ми хочемо, щоб люди знали, що, прийнявши рішення розлучитися зі своїми душовими насадками та перейти на іграшку Love Not War, вони можуть заощадити воду і, зрештою, зменшити свій вплив на навколишнє середовище».

Вік Д’Андреа, креативний директор DUDE:London, додав: «Що я можу сказати, окрім того, що робота над цим проектом принесла нам усім справжнє задоволення. Це саме той вид проекту для DUDE – чудовий меседж, чудовий продукт і чудовий шанс по-справжньому розслабитися і повеселитися… і все це заради великої справи. Ми дуже пишаємося тим, що створили щось, що відрізняється від звичайної реклами секс-іграшок, але дійсно підкреслює екологічний етос Love Not War».

Щоб заохотити людей зробити стрибок і нарешті розлучитися з душовими насадками, Love Not War полегшує перехід, пропонуючи 20% знижку на свої іграшки протягом червня.

Розкажіть друзям про новину