Святкування Різдва в Японії дещо відрізняється від інших країн. Це романтичне свято, яке вважається передоднем Дня святого Валентина.
У своїй різдвяній кампанії бренд презервативів SKYN надав абсолютно нового значення «побаченню наосліп», романтичній зустрічі двох людей, які ніколи раніше не зустрічалися, і відправив самотніх хлопця та дівчину, які шукають партнерів, на побачення наосліп із зав’язаними очима.
Створена незалежним креативним агентством UltraSuperNew Tokyo, «Real Blind Date» — це соціальна кампанія, що проходить у соціальній мережі X та поза домом. Її мета — розвіяти упереджені, поверхневі судження, засновані на зовнішності, які можуть зашкодити процесу знайомства і перешкодити можливості знайти кохання та близькість.
Дівчину Ханну та хлопця Ю обрали для побачення наосліп за допомогою кастингу. Типи партнерів, які їх приваблювали, були абсолютно протилежними: Ханна надавала перевагу чоловікам старшого віку і з довгим волоссям, а Ю приваблювали дівчата з більш інтровертним характером.
Оскільки під час побачення вони весь день були із зав’язаними очима, інші органи чуття були загострені. Вони відчували смак, запах і дотик більше, ніж зазвичай. Також пара могла відчувати один одного і бачити, чи посміхаються вони, чи нервують. З плином дня і збільшенням фізичного дотику вони ставали емоційно близькими один до одного.
Порівняно з початком, коли вони обидва були більш настороженими, вираз їхніх облич також став м’якшим, і вони, здавалося, щиро насолоджувалися компанією одне одного. Коли їх запитали, що вони думають про своє побачення, вони обидва трохи сором’язливо відповіли, що їх тягне один до одного.