Бренд презервативів влаштував для пари незнайомців побачення наосліп у прямому сенсі
12 Гру 2023, 13:13

Бренд презервативів влаштував для пари незнайомців побачення наосліп у прямому сенсі

Святкування Різдва в Японії дещо відрізняється від інших країн. Це романтичне свято, яке вважається передоднем Дня святого Валентина.

У своїй різдвяній кампанії бренд презервативів SKYN надав абсолютно нового значення «побаченню наосліп», романтичній зустрічі двох людей, які ніколи раніше не зустрічалися, і відправив самотніх хлопця та дівчину, які шукають партнерів, на побачення наосліп із зав’язаними очима.

Створена незалежним креативним агентством UltraSuperNew Tokyo, «Real Blind Date» — це соціальна кампанія, що проходить у соціальній мережі X та поза домом. Її мета — розвіяти упереджені, поверхневі судження, засновані на зовнішності, які можуть зашкодити процесу знайомства і перешкодити можливості знайти кохання та близькість.

Дівчину Ханну та хлопця Ю обрали для побачення наосліп за допомогою кастингу. Типи партнерів, які їх приваблювали, були абсолютно протилежними: Ханна надавала перевагу чоловікам старшого віку і з довгим волоссям, а Ю приваблювали дівчата з більш інтровертним характером.

Оскільки під час побачення вони весь день були із зав’язаними очима, інші органи чуття були загострені. Вони відчували смак, запах і дотик більше, ніж зазвичай. Також пара могла відчувати один одного і бачити, чи посміхаються вони, чи нервують. З плином дня і збільшенням фізичного дотику вони ставали емоційно близькими один до одного.

Порівняно з початком, коли вони обидва були більш настороженими, вираз їхніх облич також став м’якшим, і вони, здавалося, щиро насолоджувалися компанією одне одного. Коли їх запитали, що вони думають про своє побачення, вони обидва трохи сором’язливо відповіли, що їх тягне один до одного.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео