Бренд попкорну Butterkist оживив кухонний прилад в останній ітерації своєї кампанії «Go Grab the Butterkist».
Захоплююча діджитал зовнішня реклама також має повний аудіосупровід, щоб перехожі могли бути повністю зачаровані як візуальними ефектами, так і звуками, що лунають під час хлопання попкорну.
Butterkist додав кілька розважальних налаштувань, які зазвичай не зустрічаються в мікрохвильових печах, таких як «Reheated Debates», «Steamy Dramas», «Grilled Celebs» та «Comedy Roasts». Поряд з цими опціями, циферблат показує три смаки попкорну, доступні споживачам.
Бен Теобальд, бренд-менеджер компанії Butterkist, сказав: «Ми повинні сприяти переоцінці мікрохвильового попкорну Butterkist як ідеальної закуски для домашніх розваг. Що може бути кращим способом нагадати людям про цю улюблену закуску, ніж розмістити гігантські мікрохвильовки з нашим мікрохвильовим попкорном, що вистрибує з них, і закликати людей: «Хапайте Butterkist». Нам подобається руйнівна природа креативу і викрадення медіа-формату у розумний спосіб».
Створена незалежним агентством St Luke’s, весела кампанія триватиме два тижні, з’являючись на білбордах у Лондоні, Лідсі, Манчестері, Единбурзі, Мілтон-Кейнсі, Ньюкаслі, Глазго, Лутоні, Шеффілді, Гейтсхеді, Дербі та Дартфорді.
Річ Денні, головний креативний директор St Luke’s, додав: «Палкі драми, палкі дебати або знаменитості, які смажаться на грилі? Незалежно від того, яку розвагу ви дивитеся, є лише одна закуска, яка підійде для вас – це улюблений попкорн. Але чому б не зробити його гарячим? Хапайте Butterkist!»