Бренд побутової техніки створив 3D-аватари на основі музичних смаків користувачів
29 Чер 2023, 14:46

Бренд побутової техніки створив 3D-аватари на основі музичних смаків користувачів

Bang & Olufsen, данська компанія у сфері побутової електроніки, представила новий спосіб для аудіофілів насолоджуватися музикою: ділитися 3D-візуалізаціями, що відображають їхні слухові звички.

Кампанія «See yourself in sound» пропонує споживачам відвідати спеціальний веб-сайт, де вони можуть або прив’язати свій обліковий запис Spotify, або заповнити коротку анкету на основі своїх музичних смаків. За словами бренду, в результаті буде створено віртуальний аватар, тіло, кінцівки якого ґрунтуються на «настрої, енергії та груві» історії прослуховування людини.

«Наша продукція вважається найкращим способом слухати музику вже майже століття, і ми дуже пишаємося цим, — сказав директор з маркетингу Bang & Olufsen Камель Уаді. — У світі, який зосереджений на диджитал взаємодії, творчості та дослідженні, для мене було важливо, щоб Bang & Olufsen створив простір, де наша спільнота може візуалізувати свою пристрасть до музики, а також процес кураторства, прослуховування та насолоди від неї».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ця кампанія знаменує собою зрушення у прагненні бренду залишатися актуальним, оскільки віртуальні світи набувають всесвітньої популярності, від соціальних мереж до метапростору. Кампанія була створена у партнерстві з агентством Hello Monday/Dept.

«Ландшафт для аватарів і форм гіперреальності за останні роки розширився, і робота у диджитал просторі стає все більш поширеною, — сказав Андерс Джессен, співзасновник Hello Monday/Dept. — Ми тісно співпрацювали з Bang & Olufsen, щоб розробити щось, що не тільки було б унікальним для кожного учасника кампанії, але й відчувало себе унікальним у світі аватарів сьогодення».

Розкажіть друзям про новину