Бренд побутової техніки створив 3D-аватари на основі музичних смаків користувачів
29 Чер 2023, 14:46

Бренд побутової техніки створив 3D-аватари на основі музичних смаків користувачів

Bang & Olufsen, данська компанія у сфері побутової електроніки, представила новий спосіб для аудіофілів насолоджуватися музикою: ділитися 3D-візуалізаціями, що відображають їхні слухові звички.

Кампанія «See yourself in sound» пропонує споживачам відвідати спеціальний веб-сайт, де вони можуть або прив’язати свій обліковий запис Spotify, або заповнити коротку анкету на основі своїх музичних смаків. За словами бренду, в результаті буде створено віртуальний аватар, тіло, кінцівки якого ґрунтуються на «настрої, енергії та груві» історії прослуховування людини.

«Наша продукція вважається найкращим способом слухати музику вже майже століття, і ми дуже пишаємося цим, — сказав директор з маркетингу Bang & Olufsen Камель Уаді. — У світі, який зосереджений на диджитал взаємодії, творчості та дослідженні, для мене було важливо, щоб Bang & Olufsen створив простір, де наша спільнота може візуалізувати свою пристрасть до музики, а також процес кураторства, прослуховування та насолоди від неї».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ця кампанія знаменує собою зрушення у прагненні бренду залишатися актуальним, оскільки віртуальні світи набувають всесвітньої популярності, від соціальних мереж до метапростору. Кампанія була створена у партнерстві з агентством Hello Monday/Dept.

«Ландшафт для аватарів і форм гіперреальності за останні роки розширився, і робота у диджитал просторі стає все більш поширеною, — сказав Андерс Джессен, співзасновник Hello Monday/Dept. — Ми тісно співпрацювали з Bang & Olufsen, щоб розробити щось, що не тільки було б унікальним для кожного учасника кампанії, але й відчувало себе унікальним у світі аватарів сьогодення».

Розкажіть друзям про новину