Бренд нижньої білизни повернувся в 1901 рік у веселій кампанії
12 Кві 2023, 12:36

Бренд нижньої білизни повернувся в 1901 рік у веселій кампанії

Hanes, американський бренд нижньої білизни, віддав належне своїй спадщині у новій рекламній кампанії «Make Yourself Comfortable», дія якої розгортається у вікторіанську епоху 1901 року. Рекламні ролики підтримують HanesOriginals – найбільшу колекцію за майже 125-річну історію Hanes.

«Make Yourself Comfortable» – це авантюрний, молодіжний та свіжий погляд на комфорт, який вшановує історію створення 1901 року та ідею про те, що Hanes винайшов комфорт. Hanes співпрацював з агентством The Martin Agency, щоб створити чотири окремі ролики, що демонструють сміливі, яскраві, сучасні стилі нової колекції на тлі задушливого, некомфортного американського суспільства 1900-х років.

«Повернення до 1901 року є посиланням на культову історію Hanes, водночас допомагаючи споживачам переглянути історію створення бренду через призму сучасності», – сказала Сандра Мур, віце-президентка з маркетингу бренду Hanes & Intimates. «З Hanes Originals ми дотрималися обіцянки нашого бренду і пішли ще глибше, досліджуючи справжнє значення комфорту – як у фізичному, так і в емоційному сенсі. Hanes Originals дозволяє нашим споживачам прийняти свою оригінальність, відходячи від задушливої моди початку 1900-х років, щоб прийняти комфорт таким чином, щоб відчути його актуальним, стильним і веселим для різноманітної та сучасної аудиторії».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Коли ви відчуваєте себе добре у своєму одязі, ви можете відчувати себе комфортно, будучи на 100% своїм нефільтрованим, однозначним “я”. Вікторіанська епоха (1900-ті роки) стала ідеальним тлом для того, щоб переосмислити історію винайдення комфорту Hanes», – каже Рушіл Надкарні, асоційований креативний директор The Martin Agency.

«Ми застосували несподіваний підхід до цих роликів, щоб продемонструвати велич початку діяльності Hanes, створити напругу дискомфорту та наочно показати, як відчуття комфорту може допомогти досягти стилю, індивідуальності та цілковитої свободи», – зазначила Сандра Мур.

Для кампанії Hanes обрала дуже американську, бунтарську, культову музичну композицію «Heart of Glass» гурту Blondie, яка навмисно накладає сучасний відтінок на історичну обстановку. У той час, як сцени були оформлені під відповідну музику, чіпляюча мелодія Blondie виходить за межі часу і стає гімном революції комфорту.

Розкажіть друзям про новину