Бренд кормів для тварин Halo Pets запустив національну маркетингову кампанію під слоганом «The World’s Best Food for the World’s Best Kids».
Робота незалежної агенції Humanaut робить акцент на жахливій поведінці дітей, щоб показати, що пухнасті діти порівняно з ними — ангели.
«Домашні тварини зарекомендували себе як вірні друзі у шопінгу, прекрасні компаньйони для вечері та подушки для сну на вихідних, оскільки діти сіють хаос у всьому, чого торкаються», — йдеться у заяві бренду. «Очевидно, що перемагають ті, хто має хутро».
Домашні тварини теж можуть бути неохайними та неслухняними. Кампанія наголошує на необхідності винагороджувати тварин за вірність та любов, купуючи їм преміальний корм Halo Elevate.
Робота включає відео та фотографії, GIF-файли, статичну та анімовану медійну рекламу та рекламу у соціальних мережах на YouTube, Instagram, TikTok, Facebook, iHeartRadio та Twitter.
«Ми відчули, що настав час, щоб бренд визнав глибоке кохання власників домашніх тварин до своїх вихованців», — сказав у своїй заяві Девід Літтлджон, засновник і головний креативний директор Humanaut. «Halo так само одержима здоров’ям і щастям цих красивих, дивовижних тварин, як і вони».