Бренд Coca-Cola створив білборд із високим вмістом вітаміну D
05 Тра 2023, 11:10

Бренд Coca-Cola створив білборд із високим вмістом вітаміну D

Креативна зовнішня кампанія включає в себе дизайн, який дозволяє яскравому сонячному світлу проникати крізь порожню рамку.

Бренд апельсинового соку Minute Maid рекламує вміст вітаміну D у кампанії, яка покладається на природу. Переосмислюючи традиційні зовнішні носії, три окремі активації з’явилися у містах по всій території США.

Перший білборд дозволяє перехожим відчути сонячне сяйво на собі, коли вони проходять повз нього. Зазвичай білборд блокує будь-які промені. Інша активація, виготовлена зі світловідбивних матеріалів, була розміщена в житлових районах і проливає світло на будівлі, які зазвичай перебувають у тіні. Крім того, є постер на автобусній зупинці, де мандрівники можуть сісти і не ховатися під час очікування транспорту. Все це дуже добре, якщо люди живуть у сонячному кліматі, звичайно.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Як культовий бренд, Minute Maid завжди приносив сутність природи в домівки людей, — каже Дезіре Феррарі, глобальна директорка з питань шопінгу та споживчого контенту The Coca-Cola Company. — Ми раді бачити нову глобальну платформу бренду, реалізовану через кампанію, що складається з нестандартних форматів, яка дійсно приносить джерело життя, сонце та його переваги людям і в ті місця, які цього найбільше потребують».

Зовнішня реклама є частиною нової кампанії бренду Coca-Cola «Filled with Life» і є роботою агентства Open X компанії WPP під керівництвом VMLY&R.

Рафаель Пітангі, заступник глобального креативного директора VMLY&R, додав: «Ця кампанія не просто просуває Minute Maid — вона налагоджує справжній зв’язок з нашою аудиторією та розширює її доступ до сонячного світла. Люди не просто побачать і прочитають нову кампанію Minute Maid, а й… відчують її на собі».

Розкажіть друзям про новину