Креативна зовнішня кампанія включає в себе дизайн, який дозволяє яскравому сонячному світлу проникати крізь порожню рамку.
Бренд апельсинового соку Minute Maid рекламує вміст вітаміну D у кампанії, яка покладається на природу. Переосмислюючи традиційні зовнішні носії, три окремі активації з’явилися у містах по всій території США.
Перший білборд дозволяє перехожим відчути сонячне сяйво на собі, коли вони проходять повз нього. Зазвичай білборд блокує будь-які промені. Інша активація, виготовлена зі світловідбивних матеріалів, була розміщена в житлових районах і проливає світло на будівлі, які зазвичай перебувають у тіні. Крім того, є постер на автобусній зупинці, де мандрівники можуть сісти і не ховатися під час очікування транспорту. Все це дуже добре, якщо люди живуть у сонячному кліматі, звичайно.
«Як культовий бренд, Minute Maid завжди приносив сутність природи в домівки людей, — каже Дезіре Феррарі, глобальна директорка з питань шопінгу та споживчого контенту The Coca-Cola Company. — Ми раді бачити нову глобальну платформу бренду, реалізовану через кампанію, що складається з нестандартних форматів, яка дійсно приносить джерело життя, сонце та його переваги людям і в ті місця, які цього найбільше потребують».
Зовнішня реклама є частиною нової кампанії бренду Coca-Cola «Filled with Life» і є роботою агентства Open X компанії WPP під керівництвом VMLY&R.
Рафаель Пітангі, заступник глобального креативного директора VMLY&R, додав: «Ця кампанія не просто просуває Minute Maid — вона налагоджує справжній зв’язок з нашою аудиторією та розширює її доступ до сонячного світла. Люди не просто побачать і прочитають нову кампанію Minute Maid, а й… відчують її на собі».